برپایی غرفه فرقه های انحرافی و تأثیر آن بر سبک زندگی ایرانی در مصلای تهران

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر برگزاری غرفه فرقه های انحرافی و تأثیر آن بر سبک زندگی ایرانی از برپایی این غرفه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای تهران خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محرابی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه فرقه های انحرافی وتأثیر آنها بر سبک زندگی ایرانی همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در مصلای تهران بر پا خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این غرفه ۶ جریان انحرافی پر آسیب در کشور بررسی می گردد.
محرابی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: این طرح به منظور بررسی تأثیرات مخرب عرفان های نو پدید وفرقه های داخل نوظهور بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی مردم کشورمان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همزمان ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.
وی ادامه داد: در این غرفه ۶ بخش مجزا و بررسی آسیب های مسیحیت تبشیری ، بررسی ، آسیب های بهائیت و وهابی ، عرفان های نوظهور و تصوف چیزی که در غرفه های بیشتر بر آن تأکید می گردد، توجه به سبک تفریحات ، سبک تغذیه ، سبک تعاملات اجتماعی و زندگی خانوادگی ،‌ سبک عبادت و بندگی به مراجعه کنندگان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، معرفی می گردد.
محرابی در پایان با اشاره به اهداف باین طرح افزود: ارتقای سطح آگاهی و آشنایی مردم با عاقبت گرایش به فرقه های انحرافی ، تغییر روند زندگی ،‌تأثیر آن بر زندگی روزمره ، گسترش تهاجم فرهنگی ،‌تضعیف باورهای مذهبی ، تضعیف فرهنگ جامعه از اهداف این طرح است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.