برپایی نمایشگاه های استانی به رونق صنعت بازی های رایانه ای کشور کمک می کند

سید ‘بهرام برقعی’ معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای رویکرد برپایی نمایشگاه بازی های رایانه ای در نقاط مختلف کشور را مثبت ارزیابی کرد وافزود: برگزاری این رویدادها به جذب مخاطبان انبوه گیم منجر و سبب فرهنگ سازی دراستفاده صحیح از بازی های رایانه ای می شود.

وی ادامه داد: استقبال از نمایشگاه بازی های رایانه ای در بین مخاطبان شهرستانی به دلیل نوع نگاه ملی این افراد به تولیدات داخلی و اقبال به تولید کنندگان ایرانی رونق این بخش را رقم خواهد زد.

تولید کننده بازی رایانه ای ‘تراتئون’ همچنین به مشکلات در باره نمایشگاه های بازی های رایانه ای شهرستانی اشاره کرد و گفت: امکان حضور همه تولید کنندگان بازی های رایانه ای در این قبیل رویداد ها نیست. بنیاد ملی بازی های رایانه ای می تواند برای گذر از این مشکل چند کارشناس بازی رایانه ای که اطلاعات کامل در زمینه تولیدات داخلی دارد در این نمایشگاه ها به کارگیرد.

برقعی رمز موفقیت نمایشگاه بازی های رایانه ای در نقاط مختلف کشور را در ارایه محصولات داخلی عنوان کرد و توضیح داد: با مدیریت صحیح و عرضه محصولات جذاب و تبلیغات هدفمند می توان این رویدادها را همچون نمایشگاه تهران پربار و اثر گذار برپا کرد.

تولید کننده بازی رایانه ای ‘عصر پهلوانان’، کشف استعدادها بازی سازان شهرستانی را از دیگر مزایایی برپایی نمایشگاه های گیم شهرستانی عنوان کرد و گفت: بازی های رایانه ای خارجی در بازار شهرستان ها کمتراز تهران ارایه می شود و برای همین مخاطبان شهرستانی با علاقه فراوانی تولیدات داخلی را دنبال می کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای را بنیاد ملی بازی های رایانه ای اوایل شهریورماه در مشهد برگزار خواهد کرد.

فراهنگ**۹۲۶۶**۱۵۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۴۰۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.