برپایی کارگاه نقاشی در ۳ ایستگاه مترو/ رونمایی از انیمیشن مترو با نام تهران ۱-

قائم مقام معاونت اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به مناسبت روز جهانی کودک مترو تهران در ۳ ایستگاه امام خمینی(ره)، چهار راه ولیعصر، میدان شهدا کارگاه نقاشی برپا کرده است.

هادی زند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: امروز در سه ایستگاه امام خمینی(ره)، چهار راه ولیعصر و میدان شهدا کارگاه های نقاشی برپا شده و کودکان می توانند با حضور در این کارگاه های نقاشی های آثار هنری خلق کنند.

وی تصریح کرد: مترو تهران یک سال نیز با حضور در جشنواره غنچه های شهر غرفه ایی را با طراحی واگن قطار مترو ایجاد کرده است و با حضور مترو یاران جوان به کودکان آموزش استفاده کردن از مترو را می دهند.

زند با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰۰ نفر از مترو یاران جوان که از فرزندان کارکنان مترو بودند به عنوان مترو یاران جوان عضو شده اند گفت: این کودکان که اطلاعات بیشتری در خصوص مترو دارند در مواقع خاص به کودکان دیگر آموزش می دهند.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز از انیمیشن تهران منفی یک نیز رونمایی شد.

زند با اشاره به اینکه این انیمیشن از هشت کاراکتر از اقشار مختلف تشکیل شده است افزود: ظرف یک ماه آینده از این انیمیشن از شبکه های تلویزیونی و تلویزیون های مترو به نمایش گذاشته خواهد شد.

قائم مقام معاونت اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در حال حاضر نیز تبلیغات انیمیشن مترو نیز در سطح ایستگاه ها شروع شده است./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.