برکناری یک مدیرعامل دیگر در روزهای آخر دولت

فروردین ۱۴۰۳

رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) محمدرضا سجادیان، مدیرعامل شرکت فولاد ملی ایران را از سمت خود برکنار کرد.


مدیر عامل شرکت فولاد ایران از سمت خود برکنار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) محمدرضا سجادیان، مدیرعامل شرکت فولاد ملی ایران را از سمت خود برکنار کرد.

همچنین مرتضی هاشم‌پور، رییس پیشین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران به عنوان مدیرعامل تازه شرکت فولاد ایران منصوب شد. این تغییر و تحول مدیریتی در حالی رخ می‌دهد که تنها چند روز تا پایان عمر دولت دهم باقی مانده است.

در همین حال محمدرضا سجادیان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایسنا خبر برکناری خود از مدیرعاملی شرکت ملی فولاد ایران را تائید کرد. پیش از سجادیان، جواد میرمعینی سمت مدیرعاملی شرکت ملی فولاد ایران را برعهده داشت. از مدت‌ها پیش تاکنون نیز بحث انحلال شرکت ملی فولاد ایران بارها مطرح شده است اما کمیسیون صنایع معادن مجلس، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات با انحلال این شرکت مخالف بوده‌اند.

شرکت ملی فولاد ایران در حال حاضر مجری احداث هفت طرح فولادی در کشور است. طرح‌هایی که طی چند سال قبل به سبب کمبود منابع مالی و تغییرات مدیریتی پی‌در‌پی در شرکت ملی فولاد با کندی و حتی توقف در اجرا مواجه شده‌اند. طی یک سال اخیر پنج بار مدیرعامل شرکت ملی فولاد تغییر کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.