برگزاری اجلاس غیر متعهدها نشانه قدرتمندی پایگاه ایران در منطقه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران را نشانه قدرتمندی پایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه دانست.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران   با تاکید بر اهمیت برگزاری اجلاس سران جنبش غیر متعهدها در تهران گفت: این اجلاس از لحاظ زمان و موضوعی بسیار حساس است و این در حالیست که جریان‌هایی درپی این هستند که این نشست را با محوریت جمهوری اسلامی ایران ضعیف جلوه دهند.

وی در ادامه فرافکنی رژیم صهیونیستی پیرامون این اجلاس را نشانه ناامیدی و ترس این غده سرطانی از وزن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه دانست و تصریح کرد: غربی‌ها به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکا آگاه هستند که کشورهای غیر متعهد مواضعی نزدیک به ایران دارند و از همین رو می‌کوشند تا با یافتن راه گریز مانعی بر سر راه این کشورها ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور فعال کشورها در این اجلاس را قطعی خوانده و خاطر نشان کرد: آنچه در این اجلاس اتفاق خواهد افتاد قطعا به نفع جهان اسلام بوده و رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب منطقه چون عربستان که امروز حامی این رژیم نامشروع و غاصب هستند جایگاهی در منطقه نخواهد داشت.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.