برگزاری جشنواره تسنیم در منطقه ۱۵ با رویکرد محله محوری

خبرگزاری آریا-جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره تسنیم در منطقه ۱۵ با حضور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۵ و دیگر مسوولان مربوطه برگزار شد .
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ، نرگس معدنی پور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در این جلسه یادآور شد : جشنواره تسنیم با هدف ترویج محورهای توانمندسازی ،‌سبک زندگی ،‌نهاد خانواده ،‌ایثار و یکدلی و مشارکت اجتماعی در سالجاری اجرا می شود و منطقه ۱۵ به عنوان یکی از مناطق هادی در این ارتباط انتخاب شده است .
وی افزود: منطقه ۱۵ با توجه به شاخصه های مشارکتهای مردمی،‌همراهی و تعامل مدیران ارشد منطقه و تعداد محلات به عنوان منطقه هادی انتخاب شده و جشنواره در دو بخش خلاقیت های فرهنگی – هنری و همایش احیاگران نور به عنوان طرح های اجتماع محور و با بهره گیری از ظرفیت های بانوان اجتماع محور اجرا می شود .
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران خاطر نشان کرد : اجرای این جشنواره از ابتدای سالجاری در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر در مرحله توجیه مناطق است که براساس برنامه زمانبندی در سطح محله و سپس منطقه اجرا می شود و قرار است که جشنواره مناطق در دی ماه  و جشن جشنواره دراسفند ماه سالجاری برگزار شود .
وی یادآور شد : جشنواره یادشده یک پروسه پنج ساله داشته و برنامه آن برای ۵ سال تدوین شده است و تمام تلاش ما بر این است که این اتفاق با مشارکت های مردمی عملیاتی شود .
معدنی پور در پایان به تشکیل دبیرخانه جشنواره در منطقه ، برگزاری مستمر جلسات و تشریح دستور العمل های ابلاغی جهت هدایت سایر مناطق و اجرای فعالیت های داوری در منطقه هادی تاکید کرد .
مهندس صفوی شهردار منطقه ۱۵ نیز در ادامه خاطر نشان کرد : منطقه تمام تلاش خود را جهت اجرای بهینه جشنواره تسنیم به کار خواهد گرفت تا انشاء اله این برنامه نیز همانند دیگر طرح ها و برنامه ها به نحو مطلوب اجرایی گردد و در اسرع وقت کلیه فعالیت های مربوطه شامل تشکیل دبیرخانه ،‌برگزاری جلسات توجیهی و هماهنگی محلات ،‌نواحی و مناطق برگزار خواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.