برگزاری جشنواره مشکات در ۳۷۴ محله تهران

جام جم آنلاین: مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: جشنواره مشکات سرآغاز شکل گیری بزرگ ‌ترین شبکه اجتماعی علمی در سطح ۳۷۴ محله تهران است که با استفاده از ظرفیت‌های محلی، مباحث علمی در کانون‌های علمی محلات تهران دایر می شود.

ابوالفضل رفیع با بیان اینکه امسال نیز شهرداری تهران به مانند سال‌های گذشته تلاش می کند تا با برگزاری جشنواره مشکات که سرآغاز شکل گیری بزرگترین شبکه اجتماعی علمی در سطح ۳۷۴ محله تهران است، تابستانی متفاوت را برای جوانان به همراه داشته باشد، هدف از برگزاری جشنواره مشکات را استفاده از ظرفیت‌ های محلی در مباحث علمی همچون فیزیک، ریاضی، نجوم و جغرافیا عنوان کرد که این کانون‌های علمی در محلات تهران دایر شده و نیازهای شهروندان را با آموزش‌های لازم بر طرف می‌سازد.

وی با تاکید بر برگزاری جشنواره مشکات در ۳۷۴ محله پایتخت از اجرای این جشنواره در تابستان سال جاری خبر داد و افزود: فراخوان اول جشنواره مشکات به انجام رسیده و فاز دوم فراخوان جشنواره طی دو هفته آینده آغاز و عضو گیری در خانه های علم و زندگی به انجام رسیده و پوستر جدید آن نیز توزیع می شود.

رفیع اضافه کرد: پس از گذشت ۱۵ روز از اعلام فراخوان یک گارگاه آموزشی برای مسوولین خانه های علم و زندگی در ۳۷۴ سرای محله برگزار می شود و پس از آن برنامه ریزی ها برای برگزاری جشنواره مشکات به انجام می رسد.

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های محلی و نیاز شهروندان، کانون‌های علمی محلات می‌توانند نسبت به راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی با موضوع ریاضی، جغرافی، نجوم و فیزیک اقدام کنند. در عین حال سرفصل‌های آموزشی کانون‌های علمی در هر حوزه توسط نهاد‌های علمی مثل خانه ریاضی تهران تدوین می‌شود. علاقمندان به عضویت می‌توانند به سراهای محلات خود مراجعه کنند.

 گفتنی است، علاقه مندان به عضویت در خانه‌های علم و زندگی و کانون‌های مذکور می‌توانند با ارایه مدارکی نظیر دو قطعه عکس و کپی شناسنامه به سرای محله، محل سکونت خود یا اداره آموزش در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اشان نسبت به انجام مراحل عضویت اقدام کرده و با کمترین هزینه اوقات فراعت تابستان خوبی را سپری کنند.(تهران سما)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. سپهر:

    واقعا برای این عوامل این جشنواره متاسفم این هم از سایتش که قطعه ما چطوری دسترسی پیدا کنم

  2. م.ک:

    با سلام کاظمی هستم مسئول خانه علم و زندگی منطقه۲۱-محله۱شهرک دریا-با توجه به اینکه جشنواره مشکات تمام شده ومحله شکر خدا در تعداد ثبت آثار اول شده ایم متاسفانه هنوز هیچ تقدیری صورت نگرفته با تشکر

  3. م.حاتمیان:

    برگزاری جشنواره ها برای افراد فرصت ایجاد می کنه که خودشونو محک بزنند و رقابت کنند و توانایی خودشان را در رقابت بسنجند. من مربی نقاشی هستم با سابقه چهارده ساله.فوق لیسانس گرافیک هستم و سالهاست در حوزه تجسمی و آموزش نقاشی کار می کنم.شاگردانم در بیشتر مسابقات داخلی و خارجی شرکت می کنند و برنده می شوند .من از موفقیت اونا خوشخال شده و به یقین می رسم که تلاشم بی اثر نبوده. پیشنهادم به جشنواره اینکه مربیانی که کارهای بچه هاشان به تعداد زیاد برای جشنواره ارسال می کنند واثار رتبه می گیره؛ از مربی ها هم تقدیر به عمل بیاد؛که این کار باعث دلگرمی و مشارکت اونا برای همکاری بیشتر و بهتر شود، و دعوت نامه برای حضور در اختتامیه به عنوان مدعو ارسال بشه. کمک و همکاری این مربیان که از همکاران من در کانون پرورش فکری هستند به برگزاری بهتر و پر بار تر این جشنواره کمک کرده و موثر می باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.