برگزاری جشن بزرگ میلاد ثارالله و روز پاسدار در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)

خبرگزاری آریا – همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و شب ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، جشن باشکوهی با حضور کارکنان و خانواده های سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در جمع عاشقان امامت و ولایت و سبزپوشان حریم علوی در سالن ورزشی شهید حسینی پور سپاه استان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه عناصر خود را از بین جوانان مخلص، با ایمان و وفادار به نظام و ولایت جذب کرده است.
سردار رضا محمدسلیمانی افزود: قدرت و توانمندی سپاه به یمن اتصال به ولایت و معنویت نیروهای پاسدار است که باعث شده در عرصه های مختلف به عنوان عمود خیمه انقلاب کارکرد خوبی داشته باشد.
فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همین افتخار برای خانواده سپاه بس است که امام فرمود” من به دست و بازوی شما پاسداران بوسه می زنم و به این بوسه افتخار می کنم”.
وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند” من در بین پاسداران عطر و بوی بهشت را استشمام می کنم، یعنی خانواده های پاسداران همیشه به بوی بهشت معط هستند.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: دلاورمردان سپاهی با ایثار و جانفشانی خود در برابر دشمنان مردانه ایستاده اند و موفقیت های ۳۳ ساله سپاهیان و تاییدات امام و فرماندهی معظم کل قوا از عملکرد سپاه مرهون صبر و بردباری همسران عفیف و پاکدامنی است که آرامش را برای این عزیزان در خانواده بوجود آورده اند.
وی ادامه داد: به برکت امام خمینی(ره) مس وجود ما به طلا تبدیل شد و باید قدر ولایت و انقلاب را بدانیم و مسیر خود را با قطب نمای ولایت تنظیم کنیم.
سردار محمد سلیمانی با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران گفت: پاسدار یعنی فدایی اسلام و ولایت و ما باید قدردان شجاعت ها و از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران در مسیر ولایت باشیم.
در ادامه این جشن باشکوه، مسابقه حضوری فرزندان پاسدار برگزار شد و با اجرای سرودهای متعدد توسط گروه سرود شقایق، یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مولودی خوانی پرداخت.
اهدای جوایز برندگان مسابقات فرهنگی و نونهالان شرکت کننده در برنامه قرآنی شمیم ولایت از دیگر بخش های این جشن معنوی بود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.