برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی مواد غذایی و صنایع وابسته

دوازدهمین نمایشگاه ملی مواد غذایی و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی همدان گشایش یافت.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان همدان گفت : در مجموع ۱۲۰ واحد از استان های همدان ، یزد ، آذربایجان غربی و شرقی ، کرمانشاه ، قم ؛ فارس ،کرمان ، خراسان رضوی، اصفهان ، تهران ، گیلان ، خوزستان و اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند.
آقای بیاناتی با بیان اینکه ۹۶ درصد واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه داخلی هستند ، افزود: چهار درصد واحدهای شرکت کننده نیز نمایندگی تولیدات خارجی از کشورهای ترکیه و برزیل هستند.
وی با اشاره به اینکه شرکت های خارجی محصولاتی شامل شکلات ، مواد شوینده و قهوه ارائه می کنند افزود : محصولات  شرکتهای داخلی نیز خوار و بار ، عسل ، عرقیات و گیاهان دارویی ، شوریجات و ترشیجات ، کنسروجات ، زعفران ، ،خشکبار و  انواع شیرینی است.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان همدان گفت : به منظور نظارت بر قیمت ها و کنترل کیفی و کمی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه یک غرفه به بخش بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان همدان و یک غرفه به مجمع امور صنفی شهرستان همدان اختصاص یافته است .
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع از ۲۲ تا ۳۱ تیرماه همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۳۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.