برگزاری همایش ۱۰۰ هزار نفری از سوی دولت، تاسف انگیز است

۲۹فروردین۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص برگزاری همایش صد هزار نفری تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در استادیوم آزادی از سوی دولت گفت: برگزاری این همایش از سوی دولت بسیار تاسف انگیز است چراکه دولت نباید در ماه‌های پایانی کار خود، این چنین مراسم پر هزینه‌ای برگزار کند.

“احمد شوهانی” نماینده مردم ایلام، شیروان، چرادول، مهران و ایوان، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ۱۰۰ هزار نفری دولت برای تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در استادیوم آزادی، گفت: برگزاری این همایش از سوی دولت بسیار تاسف انگیز است چراکه دولت نباید در ماه‌های پایانی کار خود  این چنین مراسم پر هزینه‌ای را برگزار کند.
 
وی در ادامه افزود: در ایام نوروز بسیاری از ارگان‌ها برای مردم زحمت کشیدند اما این وظیفه آن‌ها بوده است، بنابراین اگر بخواهیم از آن‌ها تشکر کنیم نیاز به برگزاری چنین همایش‌هایی آن هم در این سطح گسترده نیست.
 
شوهانی در پایان خاطر نشان کرد: ضرورتی در برگزاری این چنین‌ همایش‌‌ها از سوی دولت برای تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی و کسانی که در نوروز تلاش کرده‌اند نیست، تجلیل از آنها می‌تواند در مقیاس کوچکتری نیز صورت گیرد.
 
گفتنی است؛ دولت تصمیم به برگزاری یک میتینگ در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران گرفته است که این برنامه پنج‌شنبه ۲۹ فروردین در استادیوم آزادی برگزار شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.