برگزاری یادواره هنری تجلی بصیرت در موزه معاصر تهران

۱۴م دیماه ،

برگزاری نمایشگاه یادواره هنری تجلی بصیرت از مهمترین رویدادهای تجسمی در هفته ای که گذشت بود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، یکی از مهمترین رویدادهای تجسمی در هفته ای که گذشت برگزاری دومین یادواره هنری تجلی بصیرت بود.
در هفته ای که گذشت هنرهای تجسمی شاهد رویداد بزرگ برگزاری نمایشگاه دومین یادواره هنری تجلی بصیرت بود.
بخش تجمسی این نمایشگاه با حضور معاوت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرستی مرکز هنرهای تجسمی در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.
در این نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان کشورمان با موضوع بصیرت در ۹ گالری موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش گذاشته شده است.
در کنار این نمایشگاه بخشی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران نیز که با موضوع بصیرت، هم سو بوده است نیز به نمایش گذاشته شد.
درپی افتتاح نمایشگاه دومین یادواره بصیرت نیز خبری مبنی بر مهلت ارائه آثار پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر اعلام شد.
براین اساس هنرمندانی که می خواهند آثار خود را به پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ارائه کنند تا ۱۶ دی ماه فرصت دارند تا در رشته های مختلف تجسمی آثار خود را ارائه نمایند.
پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از ۱۰ بهمن ماه در تهران با برگزاری مراسم اصلی افتتاحیه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.
یکی دیگر از برنامه های بسیار مهم دیگر در هفته ای که گذشت برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان کلک عاشورایی بود که با نظارت و حضور اساتید برجسته تجسمی ایران در فرهنگسرای اشراق برگزار شد.
در این مراسم فرازهایی از زیارت عاشورا توسط هر یک از هنرمندان خوشنویس خلق شد و آثار به آستان قدس رضوی اهدا شد.
از دیگر برنامه های تجسمی در هفته ای که گذشت برگزاری نشست نمایشگاه اولین اکسپوی عکس تهران ۹۱ در خانه هنرمندان ایران و درپی این نشست اکسپوی عکس تهران ۹۱ شنبه ۱۶ دی ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.