برگزاری اولین اجلاس بیداری اسلامی و سمن‌ها در بهمن ماه

۲۷ آبان ،

Multimedia_pics_1387_2_Social_517.JPG

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری اولین اجلاس بیداری اسلامی و سازمان‌های مردم نهاد در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

محسن زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار«جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهارکرد: به منظور نشر اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حوزه بیداری اسلامی و آثار پربرکت انقلاب اسلامی در حرکت‌های بیداری اسلامی در کشورهای منطقه با همکاری دبیرخانه مجموعه بیداری اسلامی برنامه‌ای تحت عنوان بیداری اسلامی و سازمان‌های مردم نهاد طراحی شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام فراخوان به اداره کل ورزش و امور جوانان استان‌ها در حال شناسایی سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) و گروه‌های فعال در حوزه بیداری اسلامی هستیم.

زارعی افزود: در سراسر کشور پنج استان به عنوان استان معین برای ارزیابی، شناسایی و انتخاب سمن‌های فعال در حوزه بیداری اسلامی انتخاب شده‌اند که همدان استان معین غرب کشور،‌ خراسان رضوی استان معین شرق کشور، مرکزی استان معین مرکز کشور، بوشهر استان معین جنوب کشور و خراسان شمالی استان معین شمال کشور می باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اجلاس زمینه‌های گفتمان و انسجام بخشی مجموعه‌هایی را که در حوزه بیداری اسلامی در داخل کشور فعالیت می‌کنند فراهم می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.