برگزاری اولین همایش منطقه ای خبرنگاران افتخاری “یکی بود، یکی نبود”

۱۸اردیبهشت،

نخستین همایش منطقه ای خبرنگاران افتخاری یکی بود، یکی نبود برنامه صبحگاهی روز از نو پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ۴۰ خبرنگار افتخاری استان اصفهان در خانه تاریخی نگین کاشان برگزار می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، کارگردان بخش “یکی بود، یکی نبود”  با اعلام این خبر گفت: این دومین همایش خبرنگاران افتخاری “یکی بود ، یکی نبود” است که با هدف ارتباط مستقیم با خبرنگاران و ارائه اموزش های تخصصی لازم برای فعالیت در این حرفه صورت می گیرد.
وی دربارهٔ انتخاب شهر کاشان برای برگزاری اولین همایش منطقه ای خبرنگاران افتخاری این برنامه گفت: کاشانی ها بیشترین خبرنگاران افتخاری روز از نو می باشند، مردم این شهر بیشترین عکس ها و گزارش ها را برای برنامه فرستاده و رکوردار شده  اند.
فراهانی دربارهٔ برنامه های اولین همایش منطقه ای خبرنگاران افتخاری “یکی بود یکی نبود” نیز گفت: این همایش یک روزه ۱۰ صبح پنجشنبه در خانه تاریخی نگین کاشان آغاز به کار خواهد کرد.
وی گفت:۴۰ خبرنگار افتخاری این استان با حضور در دو کارگاه آموزشی پیش بینی شده با اصول خبرنگاری و روش تدوین گزارش های تصویری آشنا خواهند شد.
این کارگردان گفت: در این همایش به خبرنگاران نشان خبرنگاران افتخاری “یکی بود، یکی نبود” اهدا شده و نماینده منطقه ای استان اصفهان در برنامه روز از نو نیز انتخاب خواهد شد.
به گفته وی این خبرنگاران افتخاری از خانه های تاریخی کاشان و مراسم گلاب گیری نیز بازدید خواهند کرد./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.