برگزاری جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در سطح مناطق ۲۲گانه پایتخت

۱۳م آذر ،

17-286.jpg

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه جشنواره بازی های رایانه ای هم اکنون در سطح مناطق ۲۲ گانه در حال اجرا است، گفت: تقدیر از نفرات برتر این جشنواره ۱۵ اسفند ماه با برگزاری جشنواره شکوفا به انجام می رسد.

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، سید محمد حاج آقامیر در مورد برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در سطح محلات تهران اظهار کرد: هم اکنون جشنواره بازی های رایانه ای ۲۲ منطقه تهران در سطح ۳۷۴ محله این کلانشهر در حال انجام است که جشنواره جشنواره ها است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس دستور العمل تدوین شده در بازی های رایانه ای تمام برندگان محلات، مناطق و نواحی با یکدیگر به رقابت می پردازند و نهایتا در جشنواره شکوفا از برندگان تقدیر به عمل می آید، گفت: در حال حاضر منتخبین مشخص شده به این صورت که از هر منطقه ۳ تیم انتخاب شده که به مرحله فرا منطقه ای راه یافتند و از برندگان در این مرحله ، ۱۵ اسفند ماه با برگزاری جشنواره شکوفا از آنان تقدیر به عمل می آید.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اضافه کرد: در جشنواره شکوفا در دو بخش انفرادی و گروهی از نفرات برتر در مسابقات بازی های رایانه ای تقدیر به عمل می آید که در بخش انفرادی سه نفر برگزیده شده و در بخش گروهی که از ۳ تا ۵ نفر تشکیل شده اند نیز تقدیر به عمل می آید.

آقامیر خاطرنشان کرد: جشنواره بازی های رایانه ای در قالب برگزاری مسابقات تا دی ماه ادامه داشته و نفرات برتر در بهمن ماه انتخاب شده و تقدیر از آنان ۱۵ اسفند ماه با برگزاری جشنواره شکوفا به انجام می رسد.

وی با بیان اینکه جشنواره بازی های رایانه ای در سال قبل به صورت متمرکز تنها در سطح محلات پایتخت برگزار می شد، افزود: جشنواره بازی های رایانه ای امسال در ابتدا در سطح نواحی و محلات و سپس در سطح مناطق و فرا منطقه ای برگزار می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.