برگزاری جشنواره های قنوت و شوق انتظار در منطقه ۱۶

۲۱خردادماه،

معاون امور اجتماعی – فرهنگی منطقه ۱۶ از برگزاری جشنواره های قنوت و شوق انتظار در سطح محلات این منطقه خبر داد.

مهدی تیموری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام معظم شعبانیه و در جهت مشارکت هر چه بیشتر و بهتر ایجاد شود و شعف همراه با عموم شهروندان و در راستای آذین بندی و چراغانی در سطح منطقه و محلات جشنواره شوق انتظار با همکاری حوزه فرهنگی و اجتماعی، امور شهری، شورایاران و مدیران محلات برگزار می گردد.
وی افزود: جشن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، جشن میلاد سقای آب و ادب حضرت ابوالفضل العباس(ع) در مساجد محوری محلات و مراکز فرهنگی و آموزشی منطقه با مشارکت شورایاران و مدیران محلات از جمله برنامه های ویژه تدارک دیده شده است.
تیموری در ادامه اظهار داشت: جشنواره فرهنگی، تفریحی و ورزشی قنوت انتظار به مدت ۱۰ روز از اول تا دهم تیرماه در بوستان بعثت برگزار خواهد شد.
وی در خصوص جشنواره شوق انتظار عنوان کرد: این جشنواره به منظور تزئین مساجد،میادین، معابر، سرای محلات و ساختمان های اداری به صورت رقابتی برگزار و توسط کمیته ای که به همین منظور تشکیل شده با بررسی شاخص های مورد نظر انتخاب و به بهترین آن ها که با رعایت صرفه جویی، ایجاد شوق و کیفیت لازم در مقیاس محلی و منطقه ای هدایای اهدا و معرفی خواهند شد. 
تیموری در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه مشارکت و حضور در جشنواره فرهنگی، هنری و آئینی تابستانی پایتخت است که از سوم تا سیزدهم تیرماه با حضور مناطق دیگر در بوستان ولایت برگزار خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.