برگزاری دوره های اموزش مدیریت بحران برای ۴۰۰ نفر از مدرسان آموزش خانواده

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

بر اساس توافقنامه امضا شده میان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و اداره آموزش و پرورش شهر تهران دوره های آموزش مدیریت بحران برای ۴۰۰ نفر از مدرسان آموزش خانواده برگزار می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بر اساس این توافقنامه این مدرسان در دوره های اموزش خانواده که برای والدین دانش آموزان برگزار می گردد مخاطبان خود را با مفاهیم مدیریت بحران و آمادگی در برابر زلزله آشنا می سازند.

بنابراین گزارش تفسیری، مدرسان آموزش خانواده جمعی از دبیران مدارس می باشند که آموزش های خانواده را به والدین دانش آموزان ارائه می دهند.

مطابق این تفاهم نامه کیفیت این آموزش ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و گواهی نامه آموزشی آنها از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران صادر می گردد.

آماده سازی بستر آموزش الکترونیک و ارزیابی اولیای دانش آموزان برای سنجش اثربخشی طرح، تهیه جزوات آموزشی برای مدرسان و ارائه راهکارهای تشویقی برای جذب اولیا در گروه های داوطلب واکنش اضطراری محله و گروه های مدیریت بحران اماکن مسکونی، بخش دیگری از اقداماتی است که از سوی سازمان در قالب این توافق نامه اجرا می گردد.

بنابر مفاد این توافقنامه اداره آموزش و پرورش شهر تهران نیز علاوه بر اطلاع رسانی طرح به مناطق ۲۰ گانه آموزش و پرورش در انتخاب و معرفی مدرسان آموزش خانواده برای شرکت در دوره آموزشی سازمان همکاری خواهند نمود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.