برگزاری دومین نمایشگاه “فرهنگ، پویایی و سلامت” در دانشگاه تبریز

۳۰م آذر ،

17059.jpg

دومین نمایشگاه “فرهنگ، پویایی و سلامت” با محوریت پیشگیری و مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر به مدت یک هفته در دانشگاه تبریز برپا شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام احمد حمیدی مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز آشنایی جوانان و به ویژه دانشجویان با اثرات سوء مصرف مواد مخدر، قرص‌های روان‌گردان و ارتقای سطح آگاهی عموم جامعه از مضرات استفاده از مواد مخدر را از جمله اهداف گشایش این نمایشگاه بیان کرد و گفت: در این نمایشگاه بازدید کنندگان با مضرات استفاده از انواع مواد مخدر به ویژه مخدرهای تازه و نحوه پیشگیری آن آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از بلایای بزرگی که جوانان را تهدید می‌کند و استعمار نیز به گسترش آن دامن می‌زند، استعمال مواد مخدر در جامعه است، تصریح کرد: با برپایی این چنین نمایشگاه‌هایی و اطلاع رسانی در خصوص مضرات استفاده از این مواد خانمان‌سوز می‌تواند از بسیاری آسیب‌ها جلوگیری کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۰ غرفه در قالب پوستر، کتاب، نمایش فیلم، آثار هنری دانشجویان و تالار گفت‌وگو در خصوص مواد مخدر برای بازدید علاقمندان دایر شده است، یادآور شد: در برپایی این نمایشگاه هشت سازمان و نهاد از جمله سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی، مرکز بهداشت شهرستان تبریز، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا، اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با این دانشگاه همکاری دارند.

به گزارش ایسنا، دومین نمایشگاه “فرهنگ، پویایی و سلامت” از ۲۷ آذرماه به مدت یک هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ در نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز برای بازدید علاقه مندان دایر شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.