برگزاری دو کارگاه آموزشی در جشنواره ˝هنر و رسانه˝

شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دبیر اجرایی اولین جشنواره ˝هنر و رسانه˝ از برگزاری دو کارگاه آموزشی در بخش جنبی این جشنواره خبر داد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، علی ستوده‌نیا گفت: در جلسه شورای کارشناسی جشنواره که با حضور آقای محمد مهدی فرقانی دبیر جشنواره برگزار شد برگزار ی دو کارگاه آموزشی در بخش جنبی جشنواره مورد تائید قرار گرفت.

وی افزود: یکی از این دو کارگاه با موضوع کاربرد رسانه برای هنر برگزار می‌شود و موضوع کارگاه دوم هم چگونگی برخورد و تعامل هنر و هنرمندان با رسانه است.

ستوده‌نیا اضافه نمود: اساتید این دو گارگاه هنوز نهایی نشده اما در نظر داریم کارگاه اول را با حضور یکی از اساتید ارتباطات و کارگاه دوم را هم با حضور یکی از هنرمندان برجسته و شناخته شده برگزار کنیم.

دبیر اجرایی اولین جشنواره “هنر و رسانه” ادامه داد: شرکت نمایندگان جشنواره از میان خبرنگاران متقاضی انتخاب خواهد شد ولی بطور حتم در صورت بالا بودن تعداد درخواست شرکت در کارگاه ها، خبرنگاران شرکت نماینده در جشنواره در اولویت خواهند بود.

وی همچنین گفت: بنا داریم از خبرنگاران شهرستانی به ویژه کسانی که در جشنواره شرکت نموده‌اند برای حضور در کارگاه ها دعوت کنیم که البته این موضوع در صورت تأمین امکانات و مهیا شدن شرایط اجرایی لازم محقق خواهد شد.

گفتنی است اولین جشنواره «هنر و رسانه» به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه بخش مطبوعات، خبرگزاری ها و رادیو تلویزیون با موضوعات تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، مد و لباس و آموزش هنر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.