برگزاری رزمایش مشترک ایران و عمان در کمتر از ۴۵ دقیقه

۳۰م دیماه ،

رزمایش دریایی امداد و نجات مشترک جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان با حضور واحدهای منتخب شناور و پروازی نیروی دریایی دو کشور صبح امروز سه شنبه در جنوب جزیره هرمز برگزار شد.

فرمانده رزمایش دریایی امداد و نجات مشترک ایران و عمان با بیان این‌که عملیات جستجو و نجات در مدت زمانی کمتر از ۴۵ دقیقه اجرا شد، گفت: این زمان دقیقا متناسب با استانداردهای جهانی و پیش بینی‌های به عمل آمده است.

ناخدا یکم عرشه ˈ رامین تقی پورˈ، افزود: صبح امروز بخشی از واحدهای منتخب شناور و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان، پس از استقرار در محل‌های‌از پیش تعیین شده این رزمایش را در محدوده آب‌های ایران و در جنوب جزیره هرمز به اجرا گذاشتند.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: در این رزمایش یک فروند کشتی تجاری حامل مواد نفتی قابل اشتعال با ۲۰ نفر خدمه که از بندرعباس به مقصد بندر صلاله عمان در حرکت بود، به سبب نشت سوخت دچار حریق گسترده شد و قادر به حرکت نبود.

فرمانده رزمایش دریایی امداد و نجات مشترک ایران و عمان، اظهارداشت: در همین راستا پیام درخواست کمک این کشور از طریق پایگاه امداد و نجات دریایی بندر عباس(MRCC) به نیروی دریایی ارتش اعلام شد.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.