برگزاری مراسم افطاری ویژه خانواده معظم شهدا ،جانبازان و ایثار گران منطقه ۶

فروردین ۱۴۰۳

شهرداری منطقه ۶ بیست و چهارم تیر ماه میزبان بالغ بر ۶۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا ،جانبازان و ایثار گران منطقه با برپایی ضیافت افطاری بود .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاراندر این مراسم که در تالار آبگینه منطقه با حضور احمد لو مدیر کل امور ایثار گران شهرداری تهران ، سلیمانی شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران اجرایی برگزار شد از ایثار و فداکاریهای خانواده معظم و معزز شهدا ، جانبازان ، ایثار گران و همچنین پرسنل ایثار گر شاغل در منطقه تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
 
شهردار منطقه ۶ در این مراسم ضمن  تشکر و خوشامد گویی ابراز داشت : تجلیل از خانواده شهدا در حقیقت فرصتی برای تجدید پیمان با اهداف حقیقی و اصیل شهدا است.
 
وی افزود: شهدا نظاره‌ گر اعمال ما می باشند و از درجات والایی برخوردارند، آن‌ها و خانواده‌هایشان با خدا معامله کردند و در حقیقت نیازی به تجلیل ما ندارند.
 
سلیمانی اظهار کرد : ما با تجلیل از شهدا تلاش می‌کنیم تا دین خود را به شهدا و خانواده‌هایشان ادا کنیم که البته  برگزاری این قبیل برنامه ها کار کوچکی است  و بطور حتم و یقین  جامعه ما و یشتر از همه  ما  از برکات این‌گونه مراسم‌ها بهره مند خواهیم شد.
 
وی همت پایداری و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا را به عنوان بزرگترین مرجع آموزشی تربیتی خانواده ها در رشد و پرورش فرزندان دانست و اظهار کرد: ولایت مداری، عشق به حضرت امام(ره) و آرمان های ایشان  و تلاش ویژه در جهت تربیت فرزندانی معتقد و متعهد از ویژگی های بارز خانواده های معظم شهدا و جانبازان است.
 
 شهردار منطقه ۶ در ادامه بیان داشت : خوشا بر این پدران و مادران که دیدند و استقامت کردند و هرگز قد خم نکردند و به معامله با حضرت حق استوار ماندند و هیچگاه پشیمان نشدند و بدا به حال کسانی که از این قافله عقب ماندند و به جای معامله با خدا با دنیا  معامله کردند و همه را به هیچ فروختند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.