برگزاری مسابقه انتخاب زیباترین دختر جهان در باکو با لباس خواب

پس از برگزاری مسابقات مبتذل یورویژن که چندی پیش در باکو برگزار گردید، حکومت دست نشانده علیف، طرح دیگری را بر علیه فرهنگ اسلامی این کشور در دست اجرا دارد.در این مسابقه دختران ۱۶ الی ۲۸ ساله ای که قدی بیش از ۱۷۰ سانتی متر داشته و مجرد و بدون فرزند باشند، با نمایش اندام خود در لباس خواب به رقابت خواهند پرداخت تا زیباترین دختر جهان انتخاب شود!.

بولتن نیوز: مسابقه مبتذل انتخاب زیباترین دختر تمدن های جهان(Mədəniyyətlər Gözəli 2012)  قرار است، ماه سپتامبر در این کشور برگزار شود. مسابقه برترین زن متمدن و بافرهنگ جهان؟؟؟ (Miss Civilization of The World) برای اولین بار در جمهوری آذربایجان و با عنوان (Mədəniyyətlər Gözəli 2012) برگزار خواهد شد.

در این مسابقه دختران ۱۶ الی ۲۸ ساله ای که قدی بیش از ۱۷۰ سانتی متر داشته و مجرد و بدون فرزند باشند، با نمایش اندام خود در لباس های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا هیئت داوران از بین ایشان زیباترین دختر جهان را انتخاب نماید.

مطابق اظهارات برگزار کنندگان این مسابقه در آذربایجان؛ مسابقه امسال با کمی تفاوت نسبت به سال ۲۰۰۸ ، در باکو برگزار خواهد شد. به طوری که تمامی مهمانان خارجی که در مراسم حاضر می شوند، ضمن آشنایی با اماکن تاریخی و دیدنی شهر باکو، از طریق تورهای مسافرتی از شهرهای قبله ، شکی و چند رایون دیگر نیز بازدید خواهند کرد و هدف اصلی از برگزاری این مسابقه معرفی بیشتر جمهوری آذربایجان؟؟؟ به جهان می باشد. ادعایی که مسئولین آذربایجان در برگزاری مسابقات مبتذل یوروویژن و در حاشیه آن برگزاری رژه همجنس بازان نیز مطرح می کردند، ولی برگزاری این مسابقه در اذربایجان اهداف دیگری را دنبال می کرد.

امسال در این مسابقات کشورهایی همچون ترکیه، آلبانی، تونس، قبرس، اسپانیا، گرجستان، اوکراین، روسیه، ازبکستان، اسرائیل، قرقیزستان، قزاقستان و… شرکت خواهند کرد که در مجموع کلی ۲۴ کشور در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود .

برنامه ی مسابقات بدین صورت می باشد که در روز اول تمامی حاضرین با لباسهای محلی خود حاضر شده و سپس با لباس ملی آذربایجان و در حالیکه نوای ساری گلین نواخته می شود در جایگاه مخصوص قرار خواهند گرفت. روزهای بعد، مسابقه در بخش لباس شب، لباس عروس و لباس ورزشی انجام خواهد گرفت. بگفته ی مسئولین امر؛ امسال مسابقه در بخش لباس شنا برگزار نخواهد شد، زیرا که تصمیم برآن است تا مسابقات امسال کمی متفاوت تر از سالهای گذشته باشد و به جای آن مسابقه در بخش لباس شب و زیر دو بار انجام خواهد شد و دو تا جایزه نفر اول دارد.؟؟؟

جایزه ی نفر اول تاجی به قیمت تقریبی ۱۲ الی ۱۵ هزار یورو که منقش به برلیان می باشد خواهد بود.

این مسابقه به اسپانسری شرکت رادیو تلویزیون آزاد آذربایجان و سازمان سی اف سی (CFC) برگزار می شود .

مرحله نخست برگزاری این مسابقه غربی و ضداسلامی ۲۵ جولای، همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان برگزار گردیده و قرار است فینال این دوره از مسابقات (مرحله اصلی؛ با حضور تمامی شرکت کنندگان از کشورهای مختلف) در مورخه ۱۰ الی ۲۵ سپتامبر(۲۰ شهریور تا ۴ مهر) در پارک نوخان آکوا (Novxanı Aqua) برگزار شود.

خبر برگزاری این مسابقه آن هم در ماه مبارک رمضان مردم غیور و دیندار جمهوری آذربایجان را خشمگین نموده و در این میان برخی شخصیتهای آذری از جمله الدنیز قلی اف رئیس روشنفکران جمهوری آذربایجان، برگزاری این مسابقات در ماه رمضان را به شدت محکوم نموده ، می افزاید : برگزاری چنین مراسماتی در ماه مبارک رمضان تصادفی نیست، برگزاری مسابقه آواز در قبله و مسابقه زیبایی و این تیپ برنامه ها هدفی جز دور ساختن مردم از معنویت و ارزش های انسانی و اسلامی ندارد.

۹۶ درصد جمعیت ۱۰ میلیونی آذربایجان را مسلمانان تشکیل می دهند، و این کشور پس از ایران بعنوان دومین کشور شیعی جهان به حساب می آید. بر همین اساس استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و عمال این رژیم در آذربایجان چندیست با اجرای شگردهای مختلف در تلاشند فرهنگ اسلامی مردم این کشور را تحت شعاع قرار دهند.

ممنوعیت پخش اذان از مساجد، تصویب قانون آزادی تخریب مساجد، ممنوعیت خرید و فروش کتب دینی، دستگیری و بازداشت دینداران وخبرنگاران آزاد و فعالان اسلامی، ممنوعیت برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری، ممنوعیت حجاب در مدارس، دانشگاه ها و مراکز اداری، ممنوعیت پخش سریال های اسلامی و…از یک طرف، و برگزاری مراسمات مبتذلی همچون مسابقات یوروویژن، اجرای برنامه روزانه جشن و آواز در ایام ماه مبارک رمضان در قبله، پخش سریال های مبتذل و ضد اسلامی از شبکه های تلویزیونی، آزادی توهین به شخصیت های اسلامی در مطبوعات و رسانه ها و… از جمله اقدامات ضد اسلامی دولت دیکتاتوری باکوست که از چندی پیش تحت القائات رژیم صهیونیستی و مستکبران غربی در دستور کار خود قرار داده است.

شایسته است مردم مسلمان و غیور آذربایجان با هوشیاری تمام در صحنه حاضر بوده و با اعلام انزجار و مخالفت خود با برگزاری این برنامه ضداسلامی، دولت دیکتاتور باکو را مجبور به لغو برگزاری این مسابقات در کشور مسلمان آذربایجان نمایند.شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.

دولت دیکتاتور باکو با درک این موضوع سعی نموده است با نامگذاری عنوان این مسابقات به نام مسابقه متمدن ترین و بافرهنگ ترین زن جهان، افکار عمومی مردم مسلمان و غیور آذربایجان را منحرف نماید.(اما آیا نشان دادن اندام بانوان ۱۶-۲۸ ساله در لباس خواب، لباس عروس و… نماد تمدن است یا نماد فحشا و بی غیرتی؟)

مردم غیور آذربایجان قبلا در جریان برگزاری مسابقات مبتذل یوروویژن با برگزاری تجمعات اعتراضی و تظاهرات گسترده، دولت علیف را مجبور به لغو برگزاری مراسم ضد بشری رژه همجنس بازان نمودند.

 


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.