برگزاری مسابقه «در کوچه های آفتاب » ویژه دانشجویان در نمایشگاه قرآن

دانشجویان بازدیدکننده بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توانند با مراجعه به غرفه جهاد دانشگاهی در مسابقه کتابخوانی «در کوچه های آفتاب » شرکت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، غرفه جهاد دانشگاهی با حضور در بخش دانشگاهی این دوره از نمایشگاه مسابقه پیامکی «درکوچه های آفتاب» ویژه دانشجویان را برگزار می کند. هدف از برپایی این مسابقه ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانشجویان است.

بر اساس این گزارش؛ بازدیدکنندگان می توانند با ارائه کارت دانشجویی یک جلد کتاب« در کوچه های آفتاب» را رایگان دریافت کرده و درمسابقه پیامکی شرکت کنند.

 
این افراد با مراجعه به غرفه جهاد دانشگاهی در ایام بر پایی نمایشگاه می توانند کتاب را در یافت کنند و پاسخنامه آن راتا پایان ماه مبارک رمضان به شماره« ۱۰۰۰۰۰۱۱۴» پیامک کنند.

همچنین؛کتاب در کوچه های آفتاب گلچینی از کتاب در سجود عرفان اسلامی آیت الله مصباح یزدی است که به سفارش سازمان فعالیت های قرآنی  دانشجویان کشور، جهاد دانشگاهی و کارشناسان پژوهشی این سازمان در قالب مسابقه در بزرگترین رویداد معنوی جهان اسلام عرضه می شود.

کتاب در کوچه  های آفتاب در ۱۵۰ صفحه وشمارگان ۱۰۰ هزار جلد و بهای ۲۲۰۰۰ ریال از سوی سازمان فعالیت های قرآنی  دانشجویان کشور منتشرشده است. 

گفتنی است ؛ بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد. /ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.