برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی

بنا بر خبری که پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر کرده است لطف الله فروزنده معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: چندی پیش روسای قوای مجریه و مقننه تاکید کردند تا برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی همکاری بیشتری بین قوا وجود داشته باشد و جلسات مشترکی در این خصوص برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا نشست مشترکی بین وزرای اقتصادی دولت و رئیس مجلس به همراه روسای کمیسیونها و اعضا هیئت رئیسه برگزار شد تا برای رفع مشکلات موجود چاره اندیشی شود.
معاون امور مجلس رئیس جمهور در ادامه اظهار کرد: بخش اعظم موانع و مشکلات در مسائل اقتصادی مربوط به تحریم ها و فشارهای اقتصادی استکبار است که در این راستا ان‌شاءالله مجلس و دولت و همچنین ملت شریف ایران با مدیریت و برنامه ریزی صحیح عبور خواهند کرد.
جلسه مشترک دولت و مجلس برای بررسی مساله گرانی‌ها برگزار می‌شود.
در همین حال سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک روسای کمیسیون‌های مجلس با تیم اقتصادی دولت و هیات رئیسه مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی و گرانی‌ها خبر داد.
عبدالرضا مصری در در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این جلسه مشترک که قرار است روز دوشنبه برگزار شود با همکاری و تعامل بیشتر مجلس و دولت برای مشکلات اقتصادی چاره اندیشی خواهد شد.
وی همچنین گفت که قرار است کمیته‌ای در مجلس برای مهار گرانی و تورم تشکیل شود که دولت نیز در برخی جلسات این کمیته حضور خواهد یافت.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره‌ی تغییر ساعت کاری مجلس در ماه رمضان نیز گفت که هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.