برگزاری همایش ملی سلامت، بیمه و بانک

۲۸م دیماه ،

بینا- همایش ملی «سلامت، بیمه و بانک» با هدف مطالعه و شناسایی مؤلفه های اجتماعی- اقتصادی مؤثر بر سلامت، هشت بهمن در تهران برگزار می گردد.
به گزارش بینا، دبیر همایش در جلسه شورای عالی سیاست گذاری این همایش با اعلام این خبر گفت: بررسی فرصت ها و چالش های نظام بیمه ای و نظام سلامت کشور در ارائه خدمات یکپارچه بیمه سلامت، ارتقای سطح همکاری های بخش های بیمه و بانک کشور در حوزه سلامت و بررسی نحوه تعامل مؤثر با نظام بانکی به منظور تسهیل در ارائه خدمات یکپارچه بیمه سلامت از دیگر اهداف مهم این همایش است.
رضوی، نظام یکپارچه بیمه سلامت ایران، وضع شرکت های بیمه و خدمات بیمه ای در حوزه های بیمه مکمل و وابسته، پزشکان و نظام یکپارچه بیمه سلامت ایران و نظام بانکی کشور و راهکارهای تأمین منابع توسعه بیمه سلامت ایران را از محورهای همایش برشمرد.
وی با بیان اینکه در همایش یاد شده علاوه بر ارائه مقالات برگزیده به طور شفاهی و نشست های متعدد علمی و همچنین سخنرانی مدیران اصلی بانکی، بیمه ای و سلامت کشور، جایزه بقراط سال ۹۱ به نهادها و سازمان های برتر سلامت محور نیز اهدا خواهد شد.
رضوی گفت: سازمان نظام پزشکی مجری اصلی همایش است و سازمان بیمه سلامت ایران، بانک مرکزی، بیمه مرکزی و کمیسیون های بهداشت و درمان و اجتماعی مجلس نیز در برگزاری آن نقش جدی خواهند داشت.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.