برگزاری گذر مهارتی ویژه توانمندسازی جوانان

۱۴ام بهمن ،

گذر مهارتی “هر شهروند تهرانی یک مهارت” ویژه توانمندسازی فرزندان زنان سرپرست خانوار به منظور آشنایی با مهارتهای فنی و حرفه‌ای در برج میلاد برپا شد.

به گزارش خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، این گذر مهارتی با هدف آشنایی جوانان تهرانی با مهارتهای فنی و حرفه‌ای، معرفی فرصتهای شغلی و ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف برای جوانان تحت پوشش شهرداری تهران برگزار شده و در جریان برگزاری، مهارت‌های فنی و حرفه‏‌ای مورد علاقه جوانان شناسایی و با هماهنگی سازمان‌ها و مراکز مختلف، زمینه شرکت اشخاص مستعد و علاقمند در دوره‌های آموزشی مهارت آموزی فراهم می‌شود.

مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در این گذر مهارتی رشته‌های مختلفی از جمله ساخت زیورآلات، طراحی دوخت مردانه و زنانه، تراش شیشه و سنگهای قیمتی، تراش و فرز CNC، تعمیر آسانسور، آرماتوربندی، ساخت درب و پنجره (UPVC)، صنایع غذایی، صنایع کشاورزی، صنایع چرم، پیرایش مردانه، مراقبت و زیبایی، صنایع دستی، سفال و تعمیر موبایل به نمایش در آمده است.

به گزارش ایسنا، شهردار تهران، مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله بازدیدکنندگان این گذر مهارتی بودند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.