برگزاری ۱۲ رزمایش بسیج تا پایان سال/ نیمی از توان بسیج هم دشمن را متحیر خواهدکرد

۱۶م دیماه ،

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اعلام خبر برگزاری رزمایش “الی بیت‌لمقدس” تا پایان سال در ۱۲ استان دیگر تصریح کرد: تاکنون تنها ۱۰ درصد توان بسیج به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، سرهنگ نصرت‌الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تاکنون در ۲۱ استان کشور رزمایش “الی بیت‌المقدس” بسیج برگزار شده است، اظهار داشت: تا پایان سال در ۱۲ استان دیگر نیز این رزمایش برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در برابر تمامی سناریو‌های دشمن اعم از سناریوی مقابله با جنگ نرم، نیمه سخت و سخت طراحی شده است.

معاون عملیات سازمان بسیج با بیان اینکه در طول برگزاری این رزمایش آموزش‌های لازم به بسیجیان داده شده است، گفت: طرح‌های عملیات استان‌ها در قرارگاه امام هادی(ع) بسیج مورد بررسی قرار گرفت.

سیف تصریح کرد: هدف ما ارتقای آمادگی دفاعی گردان‌های بسیج اعم از گردان‌های بیت المقدس، عاشورا و الزهرا(س) در برابر تهدیدات نرم و نیمه‌نرم دشمن است و در این رزمایش‌ها عملیات‌های دفاع از کوی و برزن را به اجرا می‌گذاریم.

وی اضافه کرد: تمام نقاط ضعف خود را شناسایی کردیم و برآنیم که با ادامه برگزاری این رزمایش‌ها این ضعف‌ها را برطرف کنیم؛ هرچند این رزمایش‌ها هر سال تکرار می‌شود.

معاون عملیات سازمان بسیج پیام رزمایش “الی بیت المقدس” را روشن دانست و خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری این رزمایش‌ها یاس و ناامیدی فراوان را در دشمن دیده‌ایم و آنها باید بدانند تا بسیج در صحنه است نظام جمهوری اسلامی برای هیچ‌گونه تهدیدی آسیب‌زا نخواهد بود.

سیف با بیان اینکه فقط ۱۰ درصد توان بسیج به نمایش گذاشته شده است،تصریح کرد: اگر فرمانده کل قوا صلاح بدانند که حتی ما ۵۰ درصد توانایی خود را نمایش دهیم دشمن از توان و قدرت بسیج متحیر و سرگردان خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.