برگزیدگان در سازمان تاکسیرانی درجشنواره ای معرفی می شوند

فروردین ۱۴۰۳

جشنواره (تاکسیرانان برتر) با هدف اصلاح سبک زندگی شهروندان و ترویج اخلاق حرفه ای و ارتقا منزلت شغلی تاکسیرانان در ۶ محور مهر سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران میثم مظفر رئیس سازمان تاکسیرانی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره مهندسی رفتار سازمانی تاکسیرانان و ایجاد انگیزه های رقابتی و ترویج اخلاق حرفه ای است.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی درراستای تامین همین مهم است که در ۶ محور داوری می شود.

به گفته وی قانون مداری، مشتری مداری، رزق حلال، مسئولیت پذیری، امانت داری و ایثار و فداکاری محورهای اصلی این جشنواره است همچنین در این جشنواره از پیشکسوتان، خادمین قرآن و اهل بیت، برگزیدگان علمی – فرهنگی ورزشی، تاکسیرانان باند و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکسیران قدردانی می شود.
رئیس نظارت بر تاکسیرانی در ادامه اظهار داشت: اصلاح سطح زندگی تاکسیرانان درحوزه فعالیت های حرفه ای و ارتقا سطح فرهنگ کار در حوزه حمل و نقل عمومی و ارتقا منزلت شغلی آنها از اهداف فرا دستی این جشنواره محسوب میشود.

وی از شکل گیری دبیر خانه جشنواره در ۲۶ شرکت خصوصی تاکسیرانی در مناطق ۲۲ گانه شهرداری خبرداد و تاکید کرد: براساس سوابق و فعالیت های تاکسیرانان نسبت به ارزیابی و معرفی تاکسیرانان برتر در هر منطقه اقدام خواهد شد و سپس در هیات داوری مرکزی در هر رشته ۳ نفر به عنوان تاکسیران برتر معرفی خواهد شد.

اختتامیه جشنواره ۲۸ مهر همزمان با معرفی تاکسیرانان برگزیدگان در سالن همایشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار می شود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.