برگزیدگان دومین جشنواره بازی های رایانه ای معرفی شدند

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این مراسم که عصر دوشنبه در تالار وحدت برگزار شد، برگزیدگان دومین جشنواره بازی های رایانه ای در بخش های مختلف به این شرح معرفی شدند:

بهترین بازی موبایل:

در این بخش لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار جشنواره به بازی های ‘شیطونک’ از فاطمه خدایی و ‘جینگو’ از حسام حیدری اهدا شد.

همچنین بازی ‘ترموبکس’ از ‘میلاد صالحی’ به عنوان بهترین بازی این بخش انتخاب شد و تندیس غزال زرین و ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی به این اثر تعلق گرفت.

بهترین بازی مستقل:

تندیس غزال و جایزه ۲۰ میلیون ریالی بهترین بازی مستقل در این بخش به بازی رایانه ای ‘اکسیرسیاه’ از ‘آیدین ذوالقدر’ اهدا شد.

همچنین بازی های رایانه ای ‘رویای سه دکمه’ و ‘سرزمین گمشده’ دیپلم افتخار و هدیه ۱۰ میلیون ریالی جشنواره را دریافت کردند.

در این بخش همچنین لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی به بازی های ‘دنیای بی رنگ’ از ‘محمد جواد محمدی’، ‘بابل آپ’، ‘هلیوم’ از صادیق زینی آستانه’، ‘قدرت باطری’ از مهدی ربیعی’ تعلق گرفت.

بازی نامه مقاومت و پایداری:

بازی رایانه ای ‘تقاص’ از سروش عباسیان در بخش بازی نامه مقاومت و پایداری در این بخش لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار جشنواره بازی های رایانه ای تهران را دریافت کرد.

همچنین بازی نامه ‘برادرم سهیل’ از ‘علی مرادی’ به عنوان بهترین بازی نامه این بخش اعلام شد و تندیس غزال زرین و ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی این بخش به این اثر تعلق گرفت.

بازی نامه حماسی و اسطوره ای:

تندیس غزال طلایی و ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی جشنواره در این بخش به بازی نامه ‘تراتئون’ از ‘متین ایزدی’ تعلق گرفت.

همچنین دیپلم افتخار و جایزه ۱۰ میلیون ریالی برترین بازی نامه حماسی و اسطوره ای به بازی نامه ‘گرگین’ از ‘آرمان آرین’ اهدا شد.

بازی کودک و نوجوان:

در این بخش تندیس غزال زرین و ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به بازی نامه های ‘دردسر همستر’ از ‘فرهود فرمند’ و بازی نامه ‘بازگشت به زندگی’ از سید ‘مهدی نخلی’ اهدا شد.

طراحی بازی:

تندیس غزال زرین بهترین طراحی بازی و ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی در این بخش به ‘گنج پنهان و طلای سیاه’ از شهاب کشاورز رسید. همچنین در این بخش دیپلم افتخار و ۱۰ میلیون هدیه نقدی جشنواره به ‘بازی شبان’ از ‘ابراهیم مسجدیان’ و سید ‘حسین مسبوق’ رسید.

موسیقی:

تندیس غزال زرین بهترین موسیقی بازی رایانه ای به همراه ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی این جشنواره به ‘پیام آزادی’ آهنگساز بازی ‘شبان رسید. همچنین ‘امیرمحمد رضایی’ آهنگساز بازی’افسانه روزبه’ در این بخش دیپلم افتخار و یک سکه تمام بهار آزادی دریافت کرد.

صداگذاری و افکت:

تندیس غزال زرین و جایزه ۱۵ میلیون ریالی جشنواره بازی های رایانه ای تهران در این بخش به ‘آیدین رادکیا’ صداگذار بازی ‘راز اژدها’ اهدا شد. ‘امید صادق وند’ صداگذار بازی ‘خلیج عدن’ نیز دیپلم افتخار و یک سکه بهار آزادی این بخش را دریافت کرد.

طراحی کاراکتر:

در بخش طراحی کاراکتر ‘سهیل دانش اشراقی’ طراح کاراکتر بازی ‘راز اژدها’ تندیس غزال زرین و ۱۵ میلیون جایزه نقدی این بخش را دریافت کرد.

دیپلم افتخار این بخش و جایزه ۱۰ میلیون ریالی جشنواره بازی های رایانه ای تهران به ‘حسن تبریزی’ برای طراحی مجموعه کارکترهای بازی ‘تراتئون’ اهدا شد.

همچنین لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی نیز به ‘کامیار نصری فر’ برای طراحی کاراکتر بازی ‘اویار’ تعلق گرفت.

طراح سینماتک:

دیپلم افتخار و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی این بخش از جشنواره بازی های رایانه ای به ‘همایون صمدی’ برای بازی ‘طلای سیاه’ و ‘مجید برزگر’ برای بازی ‘چریک’ اهدا شد.

مدیر فنی:

در این بخش دیپلم افتخار بهترین دستاورد فنی و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به ‘حسن مهدی اصل’ برای بازی ‘سیاوش’ اهدا شد.

همچنین دیپلم افتخار بهترین پیاده سازی فنی نیز به ‘محمد کاظمی مقدم’ برای بازی ‘طلای سیاه’ تعلق گرفت.

کارگردانی هنری:

تندیس غزال زرین جشنواره و ۲۵ میلیون ریال جایزه نقدی بهترین کارگردانی هنری به ‘فاطمه کشفی’ برای بازی ‘شبان’ اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه یک سکه تمام بهار آزادی نیز به ‘شیرین صیاد حقیقی’ برای بازی ‘خلیج عدن’ و ‘عماد رحمانی’ برای بازی ‘گربه قجری’ تعلق گرفت.

بازی دانش آموزی:

تندیس غزال زرین و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی جشنواره در این بخش به ‘عادل سلیمی’ تولید کننده بازی ‘جولدار’، ‘کامران آریان پور’ برای بازی ‘آرزوی سفید’ و ‘میرمقصود طباطبایی’ برای بازی ‘ توپ سر به هوا’ اهدا شد.

بهترین بازی آنلاین:

دیپلم افتخار و جایزه ۲۰ میلیون ریالی جشنواره در این بخش به ‘بازی ‘ناورد’ از ‘سامان قائد حسینی’ اهدا شد.

بهترین بازی دو بعدی و سه بعدی:

تندیس غزال زرین بهترین بازی دو بعدی سال در جشنواره بازی های رایانه ای تهران، ۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی و حمایت از حضور در عرصه بین المللی و خرید حمایتی به بازی ‘شبان’ رسید.

همچنین تندیس غزال زرین بهترین بازی سه بعدی سال در جشنواره بازی های رایانه ای تهران، ۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی و حمایت از حضور در عرصه بین المللی و خرید حمایتی به بازی های ‘راز اژدها’ و ‘سیاوش’ اهدا شد.

فراهنگ**۱۳۵۵**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۱۷۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.