برگزیدگان دومین جشنواره خوشنویسی قلم معرفی شدند

هنر > خوشنویسی
در مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان دومین جشنواره خوشنویسی قلم که با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، از استادان خوشنویس امیرخانی،‌ملک‌زاده،‌رینه‌ای و علی شیرازی نیز تقدیر شد.

به گزارش فارس،‌ برگزیدگان دومین جشنواره خوشنویسی قلم ۲۰ شهریور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و امام جمعه شهرستان شمیرانات،‌ مهدی فضائلی نماینده وزارت ارشاد در انجمن خوشنویسان ایران و غلامحسین امیرخانی مدیرعامل انجمن خوشنویسان ایران در فرهنگسرای نیاوران معرفی شدند.

این جشنواره در سه رشته نستعلیق، شکسته نستعلیق، نقاشیخط و گرایش‌های نوین برگزار شد که در رشته نستعلیق کیارش یعقوبی آذری برگزیده اول این رشته شد.

نیما الیکایی جایزه دوم این رشته را از آن خود کرد و سیدهادی صالحی و محمد مهدی فرهنگی به طور مشترک جایزه سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این بخش از روح‌الله حسین‌زاده،‌علی بوکانی و ‌محمدکاظم امیدبخش تقدیر شد.

در رشته شکسته نستعلیق نیز رضا امینی رتبه اول را به دست آورد، پیمان گلکار و میثم سلطانی به طور مشترک برگزیده جایزه دوم این رشته شدند و ذبیح الله لؤلؤیی مهر و بهادر پگاه نیز مشترکا جایزه سوم را از آن خود کردند.

در این رشته نیز غلامعلی حوران،‌نرگس مهران منش،‌داریوش تازش و علی جعفری لوح تقدیر دریافت کردند.

در رشته نقاشیخط و گرایش‌های نوین،‌ مهران بهزادی به عنوان برگزیده اول این رشته شناخته شد،‌ محمد سعید نقاشیان و مجتبی زمانی به طور مشترک جایزه دوم این بخش را دریافت کردند و محبوبه سادات نوابی به عنوان برگزیده سوم این رشته معرفی شد.

همچنین از فریدون نصیرنژاد،‌حسن صالح‌ریاحی،‌سپیده اشرافی و عقیل یوسفی نیز تقدیر شد.

در پایان مراسم اهدای جوایز نیز از غلامحسین امیرخانی،‌علی شیرازی، ملک‌زاده و رضا رینه‌ای به عنوان اعضای هیئت داوران و استادان خوشنویسی ایران به صورت ویژه تقدیر شد که لوح تقدیر امیرخانی را وزیر ارشاد اهدا کرد و لوح تقدیر سایر خوشنویسان را نیز غلامحسین امیرخانی اهدا کرد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.