بر اثر شلیک خمپاره در نزدیکی شهر دمشق چند نفر زخمی شدند

به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، به دنبال این اقدام افراد مسلح در منطقه یرموک که در روزهای اخیر شاهد افزایش فعالیت افراد مسلح است، نیروهای امنیتی سوریه به تعقیب عاملان این جنایت پرداختند.

سانا در خبری دیگر، از کشف یک انبار مواد منفجره و بمب در منطقه دف الشوک در نزدیکی منطقه التضامن و یرموک خبر داد.

بر پایه این گزارش در جریان کشف این انبار مواد منفجره شماری از افراد مستقر در آن دستگیر شدند.

مناطق مزبور و منطقه المیدان در جنوب شهر دمشق در سه هفته گذشته شاهد حضور افراد مسلح و فعالیت های آنان علیه نیروهای نظامی و امنیتی سوریه است.

ارتش سوریه منطقه المیدان را در جریان عملیاتی گسترده از وجود افراد مسلح پاکسازی کرد و پاکسازی مناطق التضامن و یرموک از وجود افراد مسلح ادامه دارد.

شبکه تلویزیونی ‘الاخباریه’ سوریه نیز اعلام کرد که نیروهای سوریه در جریان یک درگیری، ۱۵ فرد مسلح را در منطقه صلاح الدین در شهر حلب در شمال سوریه کشتند.

برخی از مناطق شهر حلب نیز از دو هفته قبل شاهد درگیری افراد مسلح و نیروهای ارتش سوریه است.

بر اساس اعلام تارنمای ‘ان بی ان’ نیز که اخبار سوریه را منتشر می کند در منطقه الزعفرانه شرقی در نزدیک منطقه تلبیسه در اطراف شهر حمص در مرکز سوریه نیز نیروهای سوری در جریان تعقیب افراد مسلح و درگیری با آنان شماری زیادی را دستگیر کرده اند.

سانا نیز اعلام کرد که شمار زیادی از افراد مسلح در جریان کار گذاشتن بمب در منازل مردم و خیابان های منطقه الزعفرانه شرقی بر اثر انفجار آن کشته شدند.

خاورم**۱۴۳۶**۱۰۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۷۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.