بر پایی نمایشگاه صنایع دستی ایران در کشورهای عضو جنبش غیر متعهد ها

خبرگزاری آریا-معاون صنایع دستی کشور از انجام مذاکرات برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورمان در حاشیه شانزدهمین اجلاس غیر متعهدهاخبر داد.
به گزارش اریا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری محمد حسن صالحی مرام گفت: هیئت های بلند پایه ۲۰ کشور شرکت کننده درشانزدهمین اجلاس غیر متعهدها از نمایشگاه صنایع دستی کشورمان در برج میلاد بازدید کردند.
وی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد تومانی این نمایشگاه افزود:در جریان این بازدید با بعضی از این هیئت ها مذاکراتی در خصوص برگذاری نمایشگاه صنایع دستی کشورمان در آن کشورها انجام و مقرر شد بعد از اجلاس و با هماهنگی سفارتخانه های دو طرف برنامه برگذاری نمایشگاه ها اجرایی شود.
معاون صنایع دستی کشور با بیان اینکه در این نمایشگاه فرش، منبت ،معرق ،سنگهای زینتی ،جواهرآلات ،تابلوفرش ،چرم ،سفال، گلیم ،گبه ،آینه کاری و شیشه به عنوان هنرهای سنتی و صنایع دستی از سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است خاطر نشان کرد : تنوع ،کیفیت و مرغوبیت صنایع دستی ایران برای کشورهای بازدید کننده قابل توجه بود.
به گفته صالحی مرام در توافق با سازمان زیباسازی شهرداری تهران این نمایشگاه تا پایان شهریور در معرض دبد علاقمندان قرار دارد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.