بزرگترین معروف در جامعه وحدت حول ولایت است

جام جم آنلاین: شهردار تهران که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران سخن می گفت، با بیان اینکه بزرگترین معروف در جامعه وحدت حول ولایت برای تحقق آرمان های امام و شهداست، گفت: هر اتفاقی که امروز در مجموعه شهرداری تهران افتاده است حاصل وحدت و همدلی در مدیریت شهری است و هرگز اختلافی بین شورای شهر و شهرداری وجود ندارد.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با برشمردن ویژگی های معنوی ماه مبارک رمضان و تعاق این ماه به مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ما متکی به مکتب علی (ع) است و نظام اسلامی ما ریشه در سنت نبوی و حکومت علوی دارد نه مکتب ایرانی.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: هر آنچه که امروز در مجموعه شهرداری تهران اتفاق افتاده و امور پیشرفت کرده حاصل وحدت و همدلی در مدیریت شهرداری است و هرگز شما بداخلاقی و اختلاف بین شهرداری و شورای شهر نمی بینید.

وی با اشاره به پروژه های متعدد شهرداری تهران گفت: پروژه اتوبان امام علی که از شمال به جنوب تهران و تا حرم مطهر کشیده می شود ۱۳ رجب سال آینده همزمان با روز میلاد حضرت علی (ع) افتتاح می شود و یکی از پروژه های بزرگ افتخار آفرین ایران است.

وی در ادامه به پروژه تونل نیایش و اتوبان صدر و احداث دریاچه منطقه ۲۲ اشاره کرد و پروژه اتوبان صدر را بزرگترین افتخار مهندسی کشور خواند.

قالیباف گفت: کارهای عمرانی اگر منجر به تحول نشود آن کارها ارزشمند نیست. شهرداری تهران بر فعالیت های آموزشی، فرهنگی و تربیتی تمرکز دارد و توجه به مساجد، حوزه های علمیه، خانه های قرآن و سلامت و زنان سرپرست خانوار و خانواده شهدا از جمله اقدامات شهرداری تهران است.

وی همچنین یادآور شد: باغ موزه دفاع مقدس امسال در هفته دفاع مقدس به روی مردم گشوده خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.