بزرگترین موزه بین‌المللی رشته کشتی در جویبار ساخته خواهدشد

استاندار مازندران گفت: بزرگترین موزه بین المللی کشتی برای رونق گردشگری ورزشی در جویبار احداث می شود.

بزرگترین موزه بین‌المللی رشته کشتی در جویبار ساخته خواهدشد

به گزارش ممتاز نیوز، سید محمود حسینی پور پنجشنبه شب در آئین تجلیل از نام آوران جهانی کشتی با تبریک آغاز امام حضرت منجی عالم بشریت و تقدیر از تلاش‌های ورزشکاران استان در مسابقات جهانی صربستان آن را افتخاری برای ملت بزرگ ایران و مازندران دانست و گفت:: مازندران در همه عرصه‌ها از جمله کشتی درخشیده است.

وی با اظهار اینکه ورزش کشتی با مردم مازندران عجین شده است با اشاره به افتخارات استان در عرصه فوتبال و تیم نساجی گفت: نشان می‌دهد جوانان استان پرنشاط و پرامید در عرصه‌های ورزشی، علمی و غیره می‌درخشد.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جانبازان برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی جانفشانی کردند و ایثارگران و آزادگان زیادی برای احیای این پرچم تقدیم شده است.

حسینی پور از ورزشکاران و کشتی گیران به عنوان سرداران ورزشی یاد کرد و گفت: این قهرمانان الگوی سلبریتی ورزشی در جامعه هستند و این افراد الگوی واقعی ارزشی کشور به شمار می‌روند و جوانان ما به این قهرمانان ایمان دارند.

استاندار مازندران یادآور شد: جوانان ما رهرو سلبریتی هایی هستند که پرچم ایران اسلامی را در دنیا به اهتزاز در می‌آورند و شاهد هستیم دشمنان آن سوی مرزها تمام توان را گذاشتند که مسیر حرکت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند.

وی ادامه داد: برخی از خودفروختگان و منافقان از غرب در حال نسخه پیچیدن برای جوانان هستند و باید بدانند جوانان ما از قهرمانان ملی ما الگو می‌گیرند زیرا پرچم جمهوری اسلامی، پرچم صلح وعاشورایی است.

حسینی پور با اظهار اینکه بزرگترین موزه کشتی بین المللی جویبار به همراه امکانات توسط بخش خصوصی در جویبار احداث می‌شود، افزود: با احداث این موزه، گردشگری ورزشی با محوریت جویبار رونق خواهد یافت.

وی به تکمیل و آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی با حمایت دولت در کمتر از چهار ماه گفت: در حوزه ورزش سرمایه گذاران خوبی داریم و باید در ورزش کشتی نیز سرمایه گذار بیاوریم تا این ورزش و زیرساخت‌های آن ارتقا یابد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.