بزرگراه امام علی مخابرات را به دردسر انداخت/ قطع گسترده تلفن در خیابان ۱۷ شهریور

۱۹م اسفند ،

یکی از مخاطبان خبرآنلاین می نویسد: الان بیش از ۵ روز است که تلفن جمعی از ساکنان خیابان ۱۷ شهریور شمالی قبل از میدان شهدا، کوچه های «صادقی، بلبل و…» قطع است و تماس های مکرر با مرکز مخابرات بدون تاثیر است. پیش شماره های این اشخاص ۳۳ است. پیگیری اهالی این چند کوچه برای خرابی تلفن همچنان با پیام طی ۷۲ ساعت آینده مواجه می گردد در حالی که پنجشنبه این هفته، ۵ روز است که تلفن های آنها قطع است. نکته جالب وصل بودن سایر خطوط در همین منطقه است به طوری که در یک کوچه نیمی از خانه ها تلفن دارند و نیم دیگر ندارند. بعضی سبب این قطعی را به خاطر کابل های مخابراتی اعلام کرده اند. مردم این منطقه چند روزی است که هیچ مقام و یا مرکزی را برای پاسخگویی به مشکل پیش آمده پیدا نمی کنند.
این درحالی است که زارعیان مدیرکل روابط عمومی مخابرات این مشکل را در اختلال زیرساخت های مخابرات جستجو نمی کند و تاکید دارد: به سبب احداث بزرگراه امام علی مجموعه ای از شبکه مخابرات در این منطقه دچار تخریب شده و اگرچه مسوولان مخابراتی سعی بر رفع مشکل دارند اما در بخشی از این منطقه باید شبکه های تازه مخابرات احداث شود چراکه به طور کامل تخریب شده است.
به گفته وی ، قطعی مکرر تلفن در این منطقه مورد تایید است اما مخابرتا سعی دارد تا مشکلات را هر چه سریعتر برطرف کند.زارعیان متذکرشد: اختلال در تلفن این منطقه مربوط به یک یا دو شماره نمی شود و بیش از ده هزار تلفن این منطقه با مشکل مواجه شده است.
مدیرکل روابط عمومی مخابرات در پاسخ به این سوال که چرا در مطالعات اولیه احداث بزرگراه امام علی عدم تخریب خطوط مخابرات مورد تاکید قرار نگرفته خاطرنشان ساخت: مطالعات اولیه درست انجام شده اما به هرحال دراحداث بزرگراهی بزرگ همانند امام علی ایجاد چنین مشکلاتی طبیعی است.
وی درعین حال تاکید کرد: به زودی اختلالات مخابراتی این منطقه مرتفع خواهد شد.
 

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.