بزرگراه های شهیدان زین الدین و فرازی در آستانه بهره برداری – اخبار اجتماعی

روز شماره بهره برداری از بزرگراه شهید زین الدین و فرازی روبه پایان است

با تکمیل و بهره برداری ازبزرگراه های شهیدزین الدین و شهیدفرازی در دو سمت شرق وغرب بزرگراه شهید همت یک مسیر حدود ۵۴ کیلومتری بهترین گزینه سفرهای شرقی – غربی شهروندان تهرانی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: روز هشتم مهرماه پروژه بزرگراه های شهید زین الدین و شهید فرازی به طور کامل به بهره برداری می رسد.
 
وی با اشاره به اینکه با تکمیل بزرگراه های شهید زین الدین و شهید فرازی در سمت شرق وغرب بزرگراه شهید همت یک مسیر حدودا ۵۴ کیلومتری از سه راه آزمایش در شرق تهران تا وردآورد درغرب پایتخت به عنوان بهترین گزینه سفرهای شرقی –غربی تهران برای شهروندان تهرانی است.
 
گفتنی است فاز اول پروژه حدفاصل بزرگراه امام علی(ع) تا پل شهید قائمی پل پروین به طول تقریبی ۷کیلومتر در مهر سال۱۳۹۰به بهره برداری رسید و فاز دوم آنکه از شرق تقاطع شهید قائمی آغاز شده و به طول ۵کیلومتر تاسه راه آزمایش ادامه دارد.
 
مازیار حسینی درخصوص فاز دوم این پروژه گفت: در واقع این فاز از بزرگراه شهیدزین الدین شامل احداث ۱۵کیلومتر مسیر ۵کیلومتری تندروها ۷٫۲ کیلومتر کندروها و ۲٫۵ کیلومتر برقرار کننده ارتباطات محلی است که به همراه ۳دستگاه پل بتنی در محدوده خیابان وفادار خیابان احسان ودانشگاه شهید عباسپور تحویل مردم خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: ارتباط و اتصال بزرگراه شهید همت به شرق تهران ودسترسی به تقاطع های اصلی شمالی وجنوبی منطقه شرق از جمله اهداف احداث بزرگراه شهیدزین الدین می باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: با تکمیل این بزرگراه و اتصال آن به سه راه آزمایش بارترافیکی در بزرگراه های شهیدبابایی ورسالت به شکل بهتری توزیع شده و البته از ظرفیت بزرگراه امام علی(ع) نیز استفاده بیشتری به عمل خواهد
 
گفتنی است: احداث بزرگراه ۱۲کیلومتری شهیدزین الدین با تملک بیش از ۴۰۰هزار متر مربع املاک معارضی یکی از پروژه های عمرانی شهرداری به حساب می آید./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.