بسیاری از زنان شاغل بین فعالیت‌های شغلی و وظایف مادری‌ تعادل ایجاد می‌کنند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

WorkingMom.jpg

گاهی اوقات مادران شاغل به سبب گذراندن فرصت‌هایشان در محیط کار و دور بودن از فرزندانشان مورد انتقاد قرار می‌گیرند، اما بعضی از زنان این قابلیت را دارند تا میان این دو امر تعادل ایجاد نمایند.

به گزارش تفسیری سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «اماهار پین» که به کار عکاسی مشغول است و سه فرزند نیز دارد، گفت: مادر بودن نباید سبب شود تا زنان از محیط‌های اجتماعی فاصله بگیرند. همیشه مادران شاغلی وجود داشته‌اند که توانسته‌اند در کنار فعالیت‌های شغلی وظایف مادری‌شان را به خوبی انجام دهند.

هارپین معتقد است: به عنوان یک مادر دوست دارم وقت خود را با فرزندانم بگذرانم؛ اما من هم به عنوان یک انسان باید وقت‌هایی را برای خود صرف کنم.

هارپین برای نشان دادن امکان حفظ تعادل میان وظایف محیط کار و مسوولیت فرزندان، اقدام به عکاسی از مادران شاغل در محیط کار و اوقات بودن با فرزندانشان نموده است.

او معتقد است شاغل بودن مادران به این معنی نمی باشد که آنان فرزندانشان را نسبت به مادرهای خانه دار کمتر دوست دارند و نسبت به فرزندهایشان غافل می باشند.

هارپین به یکی دیگر از نمونه‌های مادران شاغل موفق اشاره نمود و گفت: الیزا ادوارد به عنوان تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی توانسته این تعادل را حفظ کند و هنگام بودن با فرزندانش تنها آنان را در نظر داشته باشد.

به گزارش تفسیری ایسنا به نقل از روزنامه تلگراف، لیزا معتقد است زنان به دلایل مختلفی از جمله رفع نیازهای مالی و رسیدن به خواسته‌هایشان تمایل به داشتن فعالیت در محیط‌های اجتماعی می باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.