بکار گیری تمامی امکانات و منابع موجود برای تکریم از شهداء گمنام در واحد علوم تحقیقات

ارتباط میان ملت و ارزشهای دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب را ارتباطی ناگسستنی خواند و تشییع و تدفین شهداء گمنام دفاع مقدس در واحد علوم و تحقیقات را موجب برکات بسیار برای این مجموعه دانشگاهی دانست.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، دکتر خسرو دانشجو در جلسه ستاد برگزاری تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه مجموعه دانشجویان، اساتید، مدیران و کارکنان دانشگاه حضور شهداء مقدس دفاع مقدس در دانشگاه را فرصت مغتنم می دانند، اقتداء تمام عیار به ولایت و پیروی از پیام الهی شهداء را عامل مهم عبور از مشکلات کشور اعلام کرد.

 دکتر دانشجو گفت: واحد علوم و تحقیقات تمام امکانات، نیروی انسانی و منابع موجود برای تکریم حداکثر و میزبانی شایسته از این شهداء را بکار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه با تمام توان و به نحو احسن بدنبال برگزاری مراسم باشکوه و میزبانی از شهداء، خانواده معظم شهداء و ملت شریف و شهید پرور در دانشگاه خواهیم بود، تصریح کرد: هرآنچه که انجام داده و تدارک ببینیم قطره ای از اقیانوس ایثارگری و تجلیل از شجاعت و ازخود گذشتگی این شهداء را نیز انجام نداده ایم.

دکتر دانشجو گفت: تمام بودن، هستی و داشته هایمان را مدیون فداکاریها،ایثارگریها و از جان گذشتگی های شهداء و ایثارگران هستیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات خاطر نشان کرد: تدفین شهداء گمنام در دانشگاه ها مایه خیر و برکت در جامعه دانشگاهی کشور است .

دکتر دانشجو گفت: برکت خون شهداء مکر دشمنان ملت بزرگ و شهید پرور کشور و ارزشهای اسلامی کشورمان را خنثی خواهد کرد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.