بمب خبری امروز سینمای ایران-۱: همایون ارشادی در فیلم کاترین بیگلو درباره ترور بن لادن! / تریلر فیلم را در “کافه سینما” با حضور بازیگر ایرانی ببینید

جمعه, ۲۱ مهر ساعت ۲۱:۱۸ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۲۷

+ ۱

کافه سینما- ساعاتی قبل تریلر فیلم zero dark thirty کاترین بیگلو منتشر شد. از نکات جالب این تریلر انتشار تصاویری از همایون ارشادی در این فیلم است. این در حالی است که پیش از این هیچ خبری در مورد بازی ارشادی در فیلم این کارگردان برنده اسکار در رسانه‌ها منتشر نشده بود. zero dark thirty قرار است در ماه دسامبر اکران شود و پیش بینی می شود نمایش‌اش بحث های زیادی به همراه داشته باشد. 

به گزارش کافه سینما، این فیلمی است درباره ترور بن لادن که اوباما برای ساخت آن امکان دسترسی خانم کارگردان را به پرونده‌های سری شبکه‌های امنیتی آمریکا فراهم ساخته است. سازندگان فیلم هم می‌کوشند از طریق آن، فرصت‌های تازه‌ای برای حمایت از اوباما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فراهم آورند. اوباما رییس جمهوری است که قتل بن لادن در زمان او اتفاق افتاده است.

همایون ارشادی بازیگر ایرانی است که کارش را با “طعم گیلاس” کیارستمی آغاز کرد و در دو پروژه مطرح بین‌المللی از جمله بادبادک باز مارک فاستر، ایفای نقش کرده است.

تصویر همایون ارشادی در این فیلم و تریلر فیلم تازه کارتین بیگلو که تا کنون سی هزار بار در یوتیوب دیده شده و چهره‌های مطرحی چون لیدی گاگا در صفحه فیس بوک‌شان آن را در این مدت به اشتراک گذاشته‌اند؛ در کافه سینما ببینید.

ershadi

دانلود _ حجم:۹مگابایت

میزان روشنایی دانــلود لینک ویدئو این ویدئو را در سایت خود قرار دهید

 

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.