بنا: با مدیریت فعلی فدراسیون کار نمی کنم

خبرگزاری ایسنا:  محمد بنا گفت: اگر مدیریت فدراسیون بماند صددرصد همکاری‌ام را قطع می‌کنم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی ایران در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک، اظهار کرد: در حال حاضر در فدراسیون سوء مدیریت است و مدیریت لازم اعمال نمی‌شود.

 وقتی تیم ملی در شرایطی ایده‌آل قرار دارد نمی‌توان با امکانات ۷۰ درصدی نتایج لازم را گرفت. فدراسیونی که اینقدر بدهی دارد و هزار جور اختلاف در آن است نمی‌تواند معجزه کند. زمانی که هزینه لازم فراهم نیست من نمی‌توانم نتیجه‌ای را که می‌خواهم، بگیرم.

وی با بیان این که در این مدت با کمبود امکانات ساختم تا در المپیک نتیجه بگیریم، تصریح کرد: آن زمان برای المپیک کوتاه آمدم اما اکنون تا زمانی که شرایطی که می‌خواهم مهیا نشود برنمی‌گردم.

ورزشکاران از من می‌پرسند چرا ما در کشتی فرنگی لیگ نداریم من باید چه جوابی به آنها بدهم؟ کشتی‌گیران حتی لیگ ندارند که درآمدی داشته باشند و حقوق بگیرند. البته این را هم بگویم که من از ورزشکارانی که می‌گویند پول نداریم و نمی‌توانیم کار کنیم متنفرم. یک ورزشکار باید با آب دهانش زندگی کند ولی حتی سرش را کج نکند و طلب پول نکند.

بنا در پاسخ به این پرسش که مگر شما به رییس جمهور قول ندادید که به کارتان ادامه دهید؟ تصریح کرد: من در آن زمان گفتم اگر شرایط فراهم شود می‌مانم. من آدمی هستم که حاضرم پول بدهم و باز هم در کشتی فرنگی بمانم و کار کنم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی ایران در بازیهای المپیک لندن در پایان تاکید کرد: اگر مسوولان فدراسیون کشتی به کارشان ادامه دهند قطعا از این تیم جدا خواهم شد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.