بنده که این چند دوره در خدمت مقام معظم رهبری بودم، نمی‌دانستم ایشان به چه کسی رای داده‌اند

۱۱اردیبهشت،

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنده که این چند دوره در خدمت مقام معظم رهبری بودم، نمی‌دانستم که آقا به چه کسی رای داده بودند و اهل خانه‌شان هم نمی‌دانستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ “حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی” رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اولین اجلاس شوراهای نواحی و مناطق مجالس و افتتاحیه مجتمع فرهنگی _ آموزشی محراب، اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی وجود بابرکتی می باشند که از ابتدای طلبگی تا به امروز به کشور خدمت کرده‌اند و در حال حاضر نیز عهده‌دار مسئولیت خطیر ریاست مجلس خبرگان رهبری می باشند.

وی ادامه داد: مجلس خبرگان یعنی کسانی که مستقیما بر سرنوشت کشور موثرند و مطابق قانون نیز وظایف مشخصی دارند. این مجلس متشکل از مجاهدین، علمای بزرگ و صاحب نظری است که ریاست آن با آیت الله مهدوی‌کنی است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: با توجه به اینکه امور مساجد یعنی جای تعلیم و تربیت مردم که بسیار هم حساس است، افزود: البته می‌دانیم که امروز خدمت مقام معظم رهبری برنامه ویژه ارجا می‌شود و هرساله در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) جمع بزرگی از مداحان اهل بیت از سراسر کشور به حضور ایشان می‌رسند.

وی به بیان اینکه ویژگی‌هایی از شخصیت بزرگوار فاطمه زهرا (س) پرداخت و اظهار داشت: فاطمه زهرا(س) از همان لحظه تولد به عنوان اولین کلمه شهادتین را بر زبان آورد.

وی ادامه داد: باب روضه خوانی برای اهل بیت بابی است مستقل برای بدست آوردن رحمت خداوند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب بمباران توطئه‌های دشمنان بوده است، افزود: شب و روزی نیست که آنان نقشه‌های خطرناکی برای ما نکشند، اما با این وجود این کشتی در این دریای پرتلاطم به راه خود ادامه می‌دهد؛ به اوضاع جهان نگاه کنید، اما در واقع چه شده است که این کشتی همچنان به راه خود ادامه می‌دهد، البته کشتیبان هم لایق است.

وی تصریح کرد: با همه نارسایی و گرانی‌هایی که وجود دارد، باید توجه داشته باشیم که خروجی انقلاب برای این ملت و ملت‌های دیگر جهان چه بوده است؟

وی به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: نطق رسای مقام معظم رهبری در سالن اجلاس و در جمع علمای اسلامی که اکثریت آنها اهل سنت بودند، یک دستاورد بزرگی است؛ همه مزایای مقام معظم رهبری یک طرف و قدرت بیان ایشان نیز یک طرف.

وی تصریح کرد: شما می دانید که اگر ایشان یک باب را کم یا زیاد کنند، روی آن تفسیر می‌کنند اما در این اجلاس ۵ سرفصل مهم را بیان فرمودند و براساس خبرهایی که دادند، همه حاضران در اجلاس محو سخنان ایشان شده بودند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به گردن ما حق دارد، گفت: امام عزت از دست رفته‌مان را به ما بازگرداندند و ما روحانیون نیز در حال حاضر در اوج عزت قرار داریم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: ما طی چند روز آینده انتخابات سرنوشت سازی را در پیش داریم و هرکدام از شما ائمه جماعات نیز مورد اعتماد اهالی آن مسجد هستید.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ مراقب باشید که ۴ سال یا ۸ سال سرنوشت اجرایی کشور را به دست چه کسی می‌دهید. البته جای نگرانی نیست و کشتیبان بیدار است و عنایات و هدایت خداوند هم به موقع انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: بنده که این چند دوره خدمت مقام معظم رهبری بوده‌ام، نمی دانستم که ایشان به چه کسی رای داده‌اند و اهل خانه‌شان هم نمی‌دانستند البته ممکن است کسی حدس بزند اما کسی از دل ایشان خبر ندارد و بارها نیز مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بنده یک رای دارم و از آن هم هیچ کسی خبر ندارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ائمه جماعات معیارها را در نظر بگیرند و مردم را هدایت کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.