بند آوردن سکسکه با این سرکه سیب

کارشناس دفتر آموزش ارتقا سلامت وزارت بهداشت گفت:به هنگام سکسکه، خوردن یک قاشق چای خوری سرکه سیب به دلیل مزه ترش آن به متوقف کردن آن کمک می کند.

عکس

ممتازنیوز: نیلوفر پیمانداربا بیان این که سرکه سیب حاوی مواد معدنی زیادی است گفت: با توجه به این که یک اسید استیک سالم و ملایم است، بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده دارد.

وی افزود: سرکه سیب دارای مقدار قابل توجهی پتاسیم، فسفر، کلرور منیزیم، کلرورسدیم، گوگرد، ویتامین های گروه B و ویتامین D هست که این مواد موجود در سرکه سیب باعث طراوت و نشاط سلول های بدن می شود و می تواند دستگاه گوارش را فعال کند و اثر فوق العاده خوبی هم بر روی هضم مواد چربی گوشتی و پروتئین دارد.

وی تصریح کرد:‌ اگر می خواهید دندان هایی سفیدتر داشته باشید، قرقره کردن سرکه سیب در صبح توصیه می شود. سرکه سیب به از بین بردن لکه ها، باکتری های دهان و لثه و سفید کردن دندان ها کمک می کند.

این کارشناس ادامه داد:‌ بعد از قرقره کردن مانند روزهای معمولی مسواک بزنید دندان های خود را یک بار در هفته در صورت امکان با جوش شیرین بشویید، این کار نیز برای از بین بردن لکه ها و سفید شدن دندان ها موثر است.

طبقه بندی: علمی پزشکی   |   تعداد بازدید: ۱۰۴ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۹ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بند آوردن سکسکه با این سرکه سیب, سرکه سیب, سکسکه


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.