بنیتس: در بازی برگشت کار را تمام می کنیم

۰۹ام بهمن ،

در این دیدار آبی ها دو بار از حریف کم نام و نشان شان عقب افتادند اما فرناندو تورس در دقایق پایانی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و چلسی را از شکست نجات داد.

بنیتس از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول این دیدار ابراز نارضایتی کرد و تاکید کرد که آنها باید در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری داشته باشند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” ما می دانستیم که برنتفورد از توانایی بالایی برخوردار است و آنها هم خوب کار کردند. باید برای آنها احترام قائل شویم. اما ما باید در دیدار برگشت کار خودمان را انجام بدهیم.

در نیمه اول، ما کاری که باید را انجام ندادیم. ما می دانستیم بازی دشواری داریم اما اشتباهات زیادی داشتیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم.”

اما او از نمایش بازیکنانش در نیمه دوم ابراز خشنودی کرد و گفت:” از واکنش بازیکنان در نیمه دوم راضی هستم. ما شخصیت و کیفیت مان را نشان دادیم و خیلی بهتر بودیم.

در بین دو نیمه ماتا را به زمین فرستادم و او تغییر زیادی در بازی ایجاد کرد. ما بازی را کنترل کردیم و در ۱۵-۱۰ دقیقه پایانی دمبا با را به زمین فرستادیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

ما برتر از آنها بودیم اما گاهی اوقات بهتر است که تغییراتی ایجاد کنید و دمبا با هم در سمت چپ خیلی خوب بود.

برای ما بسیار مهم است که در همه رقابت ها خوب کار کنیم. قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول لیگ برتر در اولویت است اما می خواهیم در سایر رقابت ها هم پیش برویم. رقابت های جام حذفی بسیار مهم است. چلسی سال قبل در این رقابت ها به قهرمانی رسید و ما می خواهیم بار دیگر آن را به دست بیاوریم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.