بنیتس: چلسی عملکرد خوبی دارد

۸فروردین ۱۳،

البته از زمان روی کار آمدن رافا بنیتس در چلسی هواداران چلسی رابطه خوبی با او ندارند و سرمربی سابق لیورپول براین باور است که فشارهای موجود، سبب انتشار یافتن خبرها منفی درمورد اوضاع چلسی است که این خبرها صحت ندارد.

به نقل از مهر، بنیتس در صحبت هایی به دیلی میرر گفت:« من سعی می کنم که از جایگاه بالاتری اوضاع را زیر نظر بگیرم. اگر من اینجا هستم به این خاطر است که من مربی موفقی بوده ام. من تمام جام هایی که می توان با یک تیم باشگاهی کسب کرد را کسب کرده ام؛ آن هم در کشورهای مختلف و با تیم های مختلف. من به توانایی ها و مهارت هایم باور دارم.ولی الان نمی توان چیزی را تغییر داد؛ این جامعه، توئیتر و فیس بوک قابل تغییر دادن نیست. آنها خیلی سریع پیش می روند.»

بنیتس ادامه داد:« در قبل می شد سه نفر را ببینید که از انتخاب تیم تو و بازیکنان ذخیره ای که روی نیمکت می گذاشتی راضی نبودند ولی درهر صورت کسی توجهی نمی کرد. الان کافی است که یک نفر را در جمهوری چک داشته باشی که یک جمله بنویسد و بگوید که رافا فلان حرف را زده و این حرف بارها و بارها تکرار می شود. این مبدل به یک واقعیت می شود. مشکل اینجاست که تو نتوانی دیدگاه اشخاصی که در یک قاره دیگر می باشند را تغییر دهی.و یک جمله را در توئیتر و فلان وبلاگ بخوانی که می خواهد خبرها غیرواقعی را منتشر کند. این غیر ممکن است.»

بنیتس ادامه داد:« من پیغام ها و ایمیل های زیادی را در باشگاه دریافت می کنم. هواداران می گویند:” ماعملکرد خوبی داریم و به حرکت دراین مسیر ادامه دهیم. ما شرایط را درک می کنیم. لزومی به نگرانی نیست؛ چون ما طرفدار چلسی هستیم. فکر می کنم که ما عملکرد خوبی داریم. چرا؟ چون می توان دید که تیم به بالانس و تعادل زیادی رسیده و بازیکنان جوان زیادی دارد که در حال یادگیری و پیشرفت می باشند. ما از روند رشد تیم راضی و خوشحالیم ولی می خواهیم ببریم و کار را در جمع ۴ تیم برتر به پایان ببریم تا همه چیز را به اثبات برسانیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.