بنیاد ملی بازی های رایانه ای از جوانان مستعد استان های حوزه خلیج فارس در تولید بازی حمایت می کند

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ‘بهروز مینایی’ در مراسم پایانی جشنواره ملی خلیج فارس در بندرعباس افزود: بنیاد ملی بازی های رایانه ای از جوانان مستعد در عرصه بازی نامه نویسی و تولید بازی حمایت می کند.

مراسم پایانی جشنواره ملی خلیج فارس شنبه شب با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، جمعی از مسوولان استانی ، هنرمندان و علاقه مندان به عرصه فرهنگ و هنر در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

مینایی در این مراسم که برنامه تقدیر از دست اندرکاران بازی رایانه ای ‘فریاد آزادی’ در آن گنجانده شده بود،افزود: بنیاد ملی بازی های رایانه ای از جوانان علاقه مند به عرصه ‘گیم’ و بازی سازی در حوزه آموزش حمایت کرده و شرایط آموزش آنان را در انستیتو ملی بازی سازی این بنیاد فراهم می کند.

بر اساس این گزارش، از دست اندرکاران بازی های رایانه ای فریاد آزادی ، میر مهنا و مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای به جهت حمایت از تولید آثار یادشده در این همایش ملی تقدیر شد.

همچنین برنامه افتتاح فرهنگسرای دیجیتال خلیج فارس پیش از مراسم پایانی جشنواره ملی خلیج فارس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در بندرعباس برگزار شد.

این فرهنگسرا که فعالیت خود را با نمایش بازی میر مهنا آغاز کرد، شامل بازی سراهایی است که برای استفاده مخاطبان و علاقه مندان به بازی رایانه ای در نظر گرفته شده است.

جشنواره ملی خلیج فارس از اول تا نهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار شد.

فراهنگ**۱۹۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۲۱۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.