بهاره رهنما برای کمک به زلزله زدگان بوشهر، نمایش اجرا می کند

ممتازنیوز:

14-4502324

نمایش «چشم‌هایی که مال توست» با بازی بهاره رهنما و کار نسیم ادبی به نفع زلزله‌زدگان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این نمایش که پیش از این در تالار «گوشه» فرهنگسرای نیاوران اجرا شده بود، روز ۳۱ فروردین به نفع زلزله‌زدگان بوشهراجرا می‌شود.

ابتدا قرار بود این نمایش به نفع زلزله‌زدگان خراسان جنوبی به صحنه برود اما بعد از وقوع زلزله در بوشهر، قرار شد درآمد حاصل از فروش بلیت این نمایش به هموطنان زلزله زده بوشهر اهدا شود..

این نمایش در ادامه جلسات نمایشنامه‌خوانی هنرمندان به نفع هموطنان زلزله‌زده و با همکاری بهزیستی ، فرهنگسرای ارسباران (هنر) و خانه تئاتر اجرا می‌شود.

پدیده جمال‌ها مدیر اجرایی این جلسات، هدف از برپایی این برنامه‌ها را کمک به ایجاد شغل برای مردم زلزله زده و بویژه زنان سرپرست خانواده دانست.

نمایش«چشم‌های که مال توست» نوشته بهاره رهنما است که با کارگردانی نسیم ادبی اجرا می‌شود. این نمایش اثری تک پرسوناژ است و بهاره رهنما تنها بازیگر ان است که البته صدای شهاب حسینی هم او را همراهی می‌کند.

ایسنا

این نمایش که قیمت بلیت آن ۱۰ هزار تومان است، ساعت ۲۰ روز ۳۱ فروردین ماه یک تک اجرا در فرهنگسرای ارسباران دارد.

تماشاگرانی که علاقه‌مند باشند به هموطنان زلزله زده خود کمک کنند، می‌توانند علاوه بر خرید بلیت، کمک‌های خود را به نیروهای بهزیستی که روز یاد شده در فرهنگسرای ارسباران حضور دارند، اهدا کنند.

گفتنی است بلیت این نمایش علاوه بر گیشه فرهنگسرای ارسبارن، از طریق اینترنتی توسط سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com به فروش می‌رسد.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.