بهترین اقدام مجلس در سال قبل، توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بود

۲۸م اسفند ،

موسوی‌لارگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تداوم هدفمندی یارانه‌ها نیاز به مدیریت مطلوب‌تری دارد و باید با دقت و وسواس بیشتری انجام گیرد، لذا از این‌رو توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بهترین اقدام مجلس در سال قبل بود.

سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  بهترین اقدام مجلس در سال قبل را توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه با اجرای ناقص فاز اول قانون هدفمندی یارانه‌ها،قیمتها افزایش و به دنبال آن تورم به وجود آمد که در صورت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، افزایش قیمت‌ها زندگی مردم را مختل می‌کرد، لذا این اقدام مجلس، اقدام مثبتی بود که از سوی نمایندگان انجام شد. 
 
وی در ادامه بدترین خاطره خود از مجلس در سال قبل را حوادث روز ۱۵ بهمن دانست و افزود: در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اتفاقاتی رخ داد که این اتفاقات زیبنده نظام نبود.

تولید و اشتغال اولویت دولت و مجلس در سال جدید باشد

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دربارهٔ مهمترین اولویت کشور درسال تازه نیز اظهار داشت: توجه به بحث تولید و اشتغال و همچنین رفع گرانی و تورم باید اولویت مجلس و دولت در سال تازه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های کلی نظام و بیانات مقام معظم رهبری در تأکید بر ساماندهی امور اقتصادی کشور، افزود: توجه به تولید، اشتغال را سامان می‌دهد، لذا در این زمینه دولت و مجلس باید با برنامه‌ریزی و همکاری در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی و توجه به اقتصاد مقاومتی که راه برون رفت از مشکلات پیش‌رو است گام بردارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.