بهترین های صدای آشنا

۲۳اردیبهشت،

اداره کل اطلاعات و برنامه ریزی معاونت صدا گلچینی از برنامه های شبکه صدای آشنا را تحت عنوان “شاخص” معرفی کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ با توجه به تعدد شبکه ها و برنامه های این معاونت ۱۰۶۱ عنوان برنامه به مدت ۴۸۳ ساعت به صورت روزانه به روی آنتن می رود. معاونت صدا ۴۰۵۶ برنامه را در هفته پخش می کند .

 از این رو شبکه رادیویی صدای آشنا برنامه های شاخص خود را اینگونه معرفی کرد:

“چند قدم در زندگی” با نگاهی علمی و موشکافانه بر روابط داخل خانواده چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲ بامداد به وقت ایران و ۰۰:۰۵ به وقت اروپا به روی آنتن می رود.

“می خواهم فارسی حرف بزنم”  با هدف آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان را چهارشنبه تا جمعه ساعت ۷:۰۰ به وقت ایران و ۱:۰۰ به وقت آمریکا از این شبکه بشنوید.

“آی گپ” به منظور رونمایی از زندگی و تلاش مبتکرین، مخترعین و پژوهشگران ساعت ۱:۰۰ به وقت آسیا، ساعت ۶:۰۰ به وقت آمریکا و ساعت ۱۲:۰۰ به وقت اروپا از این رادیو پخش می شود.

“مردان پارسی” پنجشنبه و جمعه” ساعت ۱:۰۰ به وقت آسیا، ساعت ۶:۰۰ به وقت آمریکا و ساعت ۱۲:۰۰ به وقت اروپا به معرفی شخصیت های ایرانی برجسته و جریان ساز در تاریخ ایران می پردازد.

“اطلس هشت” با بازخوانی عملیات ۸ سال دفاع مقدس پنجشنبه و جمعه ساعت ۱:۳۰ به وقت آسیا و ۲۲:۳۰ به وقت اروپا به روی آنتن می رود.

“دیدگاه” با تحلیل و موشکافی خبرها و وقایع در چارچوب سیاستگذاری و ارائه دیدگاهی کارشناسانه و بیطرفانه از وقایع و خبرها برای ایرانیان خارج از کشور با هدف افزایش نقدپذیری در جامعه دوشنبه ها ساعت ۲:۰۰ به وقت آمریکا و ۲۰:۳۰ به وقت اروپا از این شبکه رادیویی پخش خواهد شد.

برنامه “عیار” نیز با هدف معرفی صنایع دستی و هنرهای ملی ایران زمین پنجشنبه ها ساعت  ۰۲:۰۰ نیز از این شبکه شنیدنی است.

“صد دانه یاقوت” جنگی مخصوص کودکان و نوجوانان است که با رویکرد پر کردن اوقات فراغت آنان، ترانه ها و دل نوشته های کودکان را هر روز ساعت ۴:۰۰ به وقت آسیا ، ساعت ۲۱:۳۰ به وقت آمریکا و ۱۱:۳۰ به وقت اروپا به روی آنتن می رود.

“ایران دخت” با هدف معرفی زنان در ادبیات فارسی، پخش داستان با محوریت زن در جامعه و حضور زن در تاریخ بشریت هر روز ساعت ۳:۳۰ به وقت آسیا، ۴:۱۵ به وقت آمریکا و ۱۴:۰۰ به وقت اروپا به روی آنتن می رود.

“کلاس فارسی” نیز با موضوع آموزش و بازآموزی زبان فارسی بر اساس سبک تاریخی دوشنبه تا جمعه ساعت ۴:۴۵ به وقت آسیا، ۱۲:۴۵ به وقت آمریکا و ۱۵:۴۵ به وقت اروپا شنیدنی است.

برنامه شاد و مفرح “شب نشینی” شنبه و یکشنبه ساعت ۱۳:۳۵ به وقت آسیا و ۷:۳۰ به وقت آمریکا شنوندگان را مسرور می کند.

” هفت آسمان” سه شنبه  ساعت ۲۲:۰۵ به وقت آمریکا و ۲۰:۳۰ به وقت اروپا با هدف ارائه اطلاعت و دانستنی های قرآنی و دینی از شبکه صدای آشنا پخش می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.