بهترین طرح امداد نوروزی در سال ۹۲ اجرا میشود

۲۷م اسفند ،

مدیرعامل سایپایدک:

بهترین طرح امداد نوروزی در سال ۹۲ اجرا میشود

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به آمادگی نمایندگیهای سایپا برای ارائه خدمات امداد نوروزی به هموطنان، گفت: در تعطیلات نوروز ۹۲ خدمات امداد نوروزی با کیفیت متفاوتی به هموطنان عزیز ارائه خواهد شد.

،  محمدحسن گرمان با اشاره به آغاز طرح امداد نوروزی سال ۹۲ از ۲۴ اسفند، اظهار داشت: در سال تازه زمان ارائه خدمات امداد نوروزی بیشتر از تعطیلات نوروزی است به طوری که سایپا یدک وامداد خودرو سایپا  ۲۳ روز در جادهها و شبکه نمایندگیها خدمات و امداد نوروزی به هموطنان عزیز ارائه می دهد.  

وی با بیان اینکه برای یک امدادرسانی خوب و در خور توجه ، بیش از ۴ ماه برنامهریزی شده است، ادامه داد: هدف اصلی گروه سایپا از اجرای این طرح، حفظ آرامش خاطر و ایجاد اطمینان در مسافران نوروزی است و به منظور تحقق این هدف، ستاد طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا با بکارگیری از تمام توان شبکه خدمات پس از فروش در تلاش است بهترین خدمات داخل و خارج تعمیرگاهی را در کوتاهترین زمان ممکن به مسافران نوروزی و مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه نماید.

گرمان گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا نیز بر خود لازم میداند که بهترین خدمات را به هموطنان ارائه کند. به همین منظور تقریباً کلیه محورهای اصلی، فرعی و اتوبانهای کشور تحت پوشش خدمات امدادی سایپا قرار خواهند گرفت. همچنین در نوروز ۹۲ حدود ۸۰۰ نفر از امدادگران در محورهای مواصلاتی و حدود ۸ هزار نفر از همکاران در شبکه بزرگ خدمات پس از فروش در نمایندگیها به صورت روزانه و یا شبانهروزی به مشتریان خدمات می دهند و خوشبختانه با هماهنگیهای بسیار خوبی که با پلیس راهور ناجا انجام شده امیدوارم بتوانیم آنطور که هموطنان عزیز استحقاق دارند، در خدمت آنها باشیم.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: تکلیف اصلی ما در ارائه خدمات و امداد، ارائه خدمت با کیفیت به دارندگان محصولات سایپاست، اما به منظور رفاه حال مردم عزیز از همکارانمان خواستهایم که به دارندگان خودروهای غیر سایپا نیز خدمات و امداد اولیه را ارائه دهند. آنچه که در این زمینه برای ما مهم است، ایفای نقش سازنده در فراهم آوردن تعطیلاتی خوب و سفری مطمئن برای مردم است تا از این طریق ما هم در خوشحالی آنها سهیم باشیم.

وی گفت: در طرح امداد نوروزی ۹۲ به منظور ارائه خدمات امدادی به هموطنان عزیز، تعداد ۵۲۸ واحد امدادی مشتمل بر ۲۴۲ پایگاه استقرار روزانه، ۷۹ پایگاه استقرار شبانهروزی، ۲۰۷ سرویس شهری (شامل خودروهای امدادی، موتور سیکلت امدادی و خودروبر امدادی) پیشبینی شده است. همچنین تعداد ۴۴۹ نمایندگی سایپا آماده ارائه خدمات تعمیرگاهی به هموطنان عزیز میباشند.

مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی سال ۹۲ مشارکت انجمنهای صنفی نمایندگیها بیشتر شده و دفاتر انجمنها در همه استانها مسوولیت اجرا و نظارت را بر عهده دارند. تمام ناوگان امدادی امداد خودرو سایپا نیز به سیستم کنترل هوشمند ( AVL ) مجهز میباشند و از طریق مرکز ستاد طرح و دفاتر انجمنهای صنفی نمایندگیها، قابل شناسایی و ردیابی میباشند. مدیران منطقهای در سایپایدک نیز زیر نظر رییس ستاد طرح در کل تعطیلات در محل کار خود حاضر خواهند بود.

مهندس گرمان اظهار داشت: انتخاب محل استقرار امدادگران نیز به نمایندگیها واگذار شده و کاهش زمان انتظار مشتری و پوشش کامل جغرافیایی در طرح امداد نوروزی در این مساله مد نظر قرار گرفته است.  

مدیر عامل سایپا یدک با اشاره به میزان رضایت هموطنان از طرح امداد نوروزی سال ۹۱، گفت: امیدوارم هموطنان عزیز در طول سفر با مشکلی مواجه نشوند و اگر احیانا مشکلی پیش آمد، میتوانند در تمام ساعات شبانهروز با شماره تلفنهای ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس بگیرند. بعد از اجرای طرح هم مرکز تماس با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره ۰۹۶۷۷۰ آماده دریافت نظرات هموطنان محترم دربارهٔ خدمات امدادی است.

مهندس گرمان افزود: تمام دارندگان محصولات سایپا در زمان اجرای طرح امداد نوروزی و در همه اوقات سال در هر وقت از شبانهروز و در هر نقطهای از کشور میتوانند از طریق تماس با شمارههای یاد شده و یا با مراجعه به  نمایندگیهای سایپا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: امداد نوروزی ویترین خدمات گروه خودروسازی سایپاست به طوری که اذهان عمومی مردم و مشتریان بر اساس نوع و کیفیت خدمات شکل میگیرد. لذا این مساله برای گروه سایپا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

گرمان با تاکید بر اینکه افزایش رضایت مشتری و کاهش زمان انتظار مشتری دو هدف عمده در طرح امداد نوروزی سال ۹۲ می باشند، گفت: هیچ گونه کمبودی برای تامین قطعات یدکی برای نمایندگیها و مشتریان عزیز وجود ندارد و پیشبینیهای لازم برای ایام نوروز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه کل شبکه نمایندگیها و امدادگران امداد خودرو آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان می باشند، گفت: در روزهای پایانی سال نیز شبکه نمایندگیها برای بازدیدهای قبل از سفر در آمادگی کامل به سر میبرند و انتظار ما از مشتریان عزیز این است که قبل از آغاز تعطیلات نوروز، برای رفع مشکلات احتمالی به نمایندگیهای مجاز مراجعه کنند تا در تعطیلات با مشکل خاصی مواجه نشوند و با خیال راحت به مسافرت بروند. همچنین مشتریان گروه سایپا میتوانند از خدمات کارت نارنجی و گارانتی بدنه در ایام نوروز استفاده کنند.

مدیرعامل سایپایدک در پایان اظهار داشت: در طول اجرای طرح امداد نوروزی، فعالیت نمایندگیها و انجمنها را ارزیابی خواهیم کرد و امدادگران نمونه و  انجمنهای صنفی برتر و نمونه معرفی خواهند شد.

یکشنبه ۲۷ اسفند   ۱۳:۳۹

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.