بهترین لحظه عمر مهدوی کیا اینگونه رقم خورد

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: مهدوی کیا شنبه شب در جشن ۱۲۵ سالگی هامبورگ شرکت کرد. او با رای هواداران هامبورگ و روزنامه نگاران به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن منتخب قرن هامبورگ انتخاب شد. در این مراسم به جز مهدوی کیا، وحید هاشمیان هم حضور داشت.

او از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ در هامبورگ بازی می کرده و به همین دلیل هم در این مراسم حضور داشت. در این مراسم هاشمیان و مهدوی کیا همدیگر را دیدند و چند دقیقه با هم صحبت کردند. هاشمیان که چند ماهی است در آلمان به سر می برد، به خاطر کار شخصی به طور کامل در این مراسم حضور نداشت و قبل از پایان مراسم، سالن برگزاری این جشن را ترک کرد.

اما حضور مهدوی کیا در این مراسم باعث نشده که از آمادگی دور شود. او که در این چند هفته به مهره ثابت پرسپولیس تبدیل شده، در این روزها با تیم هامبورگ تمرین می کند تا آمادگی خود را برای بازی فردای تیمش با سایپا حفظ کند.

بهترین لحظه عمر مهدوی کیا اینگونه رقم خورد

با توجه به اینکه هامبورگ روز شنبه در بوندس لیگا بازی داشت، او با تیم دوم تمرین کرد. دیروز هم تمرینات هامبورگ تعطیل بود و به همین دلیل مهدوی کیا انفرادی تمرین کرد. او دیشب به تهران برگشت و مشکلی برای حضور در ترکیب پرسپولیس در بازی با سایپا نخواهد داشت.

کاپیتان پرسپولیس در مورد حضورش در جشن هامبورگ به سایت پرسپولیس گفت: «همه همبازیان قدیمی خودم را در آن جشن دیدم و لحظات بسیار خوبی برایم رقم خورد. افتخار بزرگی برای من بود که به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن تاریخ در تیم قرن باشگاه هامبورگ قرار گرفتم. وقتی به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن روی صحنه رفتم، بهترین لحظات ورزشی ام رقم خورد. برای من لحظه باشکوهی بود که آنها از من تجلیل کردند و نام من در کنار بزرگانی مثل اوه زیلر، فیلیکس ماگات، توماس دال، اولی اشتاین، فاندر فارت و … برده شد.»

او در مورد واکنش هواداران هامبورگ هم گفت: «آنها همچون گذشته من را تشویق کردند و این موضوع برای من تداعی کننده هشت سال حضوردر هامبورگ بود. آنها نه تنها مرا فراموش نکرده بودند بلکه بیشتر از گذشته تشویق و حمایت کردند.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.