بهتر است مقابل راموس بازی کنم تا پویول !

وی همچنین در خصوص کاسیاس تأکید کرد: ایکر یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و این تمام آن چیزی است که باید در این باره گفته شود.

-

کریم بنزما در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اسپانیا در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۴ همراه با سرمربی تیم حاضر شد.

وی در خصوص رویارویی با هم‌تیمی‌های خود در رئال مادرید در این مسابقه اظهار داشت: ترجیح می‌دهم مقابل راموس به میدان برم تا پیکه یا پویول زیرا او را بهتر می‌شناسم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از  فارس، مهاجم فرانسوی مادرید ادامه داد: بازی متفاوتی در پیش داریم زیرا این یک بازی ملی است، اما کالدرون همیشه ورزشگاه سختی است چه مقابل اسپانیا به میدان بروید یا اتلتیکو مادرید.

بنزما، اسپانیا را بهترین تیم جهان دانست و گفت: آنها هرچیزی را که می‌شد برد، برده‌اند. با بازیکنان بین‌المللی زیادی در مادرید بازی می‌کنم و بنابراین می‌دانم که سطح بازی آنها چگونه است. پیش‌تر گفته‌ام که فکر نمی‌کنم اسپانیا شکست ناپذیر باشد و این مأموریت غیرممکنی نیست. ما یازده بازیکن در برابر یازده بازیکن آنها هستیم.

وی همچنین در خصوص کاسیاس تأکید کرد: ایکر یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و این تمام آن چیزی است که باید در این باره گفته شود.

بنزما درباره شکست مقابل اسپانیا در یورو ۲۰۱۲ نیز اظهار داشت: ما این بازی را باختیم، اما این به معنای آن نیست که رقابت به پایان رسیده است. اکنون باید تلاش کنیم تا در کالدرون برنده شویم.

دیدار اسپانیا و فرانسه ۲۲:۳۰ امشب به وقت تهران در ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید برگزار می‌شود.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۲ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بازیکن رئال مادرید, بازیکن فرانسوی رئال مادرید, بنزما, شکست اسپانیا, مأموریت غیرممکن

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.